Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett da startul la Cannes Predictions 2010

Cu acest prilej, reteaua globala Leo Burnett lanseaza site-ul www.cannespredictions.com ca principala sursa cu informatii live de la Cannes Lions 2010

Ca in fiecare an, inainte de inceperea celui mai prestigios festival de publicitate Cannes Lions, reteaua Leo Burnett organizeaza evenimentul Cannes Predictions, concursul care isi propune sa impuna standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate. Evenimentul se adreseaza tuturor celor care vor sa-si testeze talentul si intuitia in a sesiza executiile cu cele mai mari sanse de a castiga la Cannes Lions, indiferent de locul de munca, experienta sau varsta.

Anul acesta, procesul de votare a spoturilor se poate face atat in mediul online, accesand microsite-ul: www.leoburnett.ro/cannespredictions, cat si in cadrul evenimentului Marketing 360 organizat de Evensys, marti 15 iunie, ora 17:45.  

“Acum 9 ani cand Leo Burnett a organizat pentru prima oara Cannes Predictions in Romania, industria locala de publicitate era mai degraba orietanta spre a face fata ritmului agresiv de crestere a pietei si spre dominarea festivalurilor creative accesibile (nationale si eventual balcanice). Sistematic, an de an, prin intermediul Cannes Predictions, Leo Burnett a continuat procesul de educare a pietei din Romania astfel ca visul frumos de a participa la un asemenea festival, sau misiunea ce parea imposibila de a castiga un premiu la Cannes Lions au devenit realitate. De aceea, Cannes Predictions este o initiativa foarte apropiata de sufletul Leo Burnett”, a declarat Roxana Dumitru – Managing Director al Leo Burnett.

Mecanismul de participare la evenimentul Cannes Predictions in mediul online este unul foarte simplu: accesand www.leoburnett.ro/cannespredictions, veti putea viziona un numar de 40 de intrari in concurs (categoriile film si titanium), executii ce au fost considerate de reteaua Leo Burnett ca fiind cele mai bune ale anului 2009-2010. Dintre acestea, participantii vor putea alege 15 filme pe care ei le considera ca avand sanse mari sa fie premiate de catre juriul festivalului Cannes Lions.  Daca ai bifat Grand Prix-ul, ai castigat 50 de puncte. Un Leu de Aur valoreaza 30 de puncte, Leul de Argint iti aduce 20 de puncte, Leul de Bronz – 10 puncte, iar un Leu Titan alte 20 de puncte.
Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat si va fi desemnat pe 5 iulie.

Perioada de desfasurare a concursului incepe de luni, 14 iunie 2010, iar votingul este deschis pana la data de 20 iunie, ora 0.00. Dupa aceasta data voturile nu vor mai fi permise.

Miza Cannes Predictions 2010 este un sejur cu cheltuielile incluse (chiar si biletul la festival) la Cannes Lions in 2011- oferit de Leo Burnett, cu sprijinul biroului Cannes Lions din Romania. De asemenea, Leo Burnett Romania va premia si primii 5 castigatori care au votat pe site-ul www.leoburnett.ro/cannespredictions cu cate un DVD continand spoturile Cannes Predictions 2010.
Castigatorii acestei competitii vor fi anuntati pe microsite, luni, 5 iulie 2010.

·    Pe intreaga perioada a desfasurarii festivalului (20-26 iunie), reteaua globala Leo Burnett pune la dispozitia celor interesati de acest festival site-ul global www.cannespredictions.com – unde vor fi postate in mod constant update-uri de la seminarii, interviuri cu participantii si speakerii, cat si lucrari inscrise in festival si castigatorii tuturor categoriilor Cannes Lions 2010.

Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Printre invitati se numara publicitari, oameni de marketing si jurnalisti de specialitate. Evenimentul Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oara in 1986 de catre Leo transmisa Burnett Chicago pentru angajatii sai, iar compilatia de spoturi TV a fost oferita mediei de specialitate. Leo Burnett Romania organizeaza anual evenimentul in tara noastra din anul 2002, oferind astfel iubitorilor de publicitate posibilitatea de a viziona cele mai bune creatii publicitare din lume.

Bucuresti, 15.06.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.