Cu acest prilej, agentia isi relanseaza blogul sub
o noua titulatura – Leo Blog – si la o noua adresa mai usor de gasit: //www.leoburnett.ro/blog
Ca in fiecare an, inainte de inceperea celui mai prestigios festival de publicitate Cannes Lions, Leo Burnett organizeaza evenimentul Cannes Predictions, concursul care isi propune sa impuna standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate.
Evenimentul se adreseaza tuturor celor care vor sa-si testeze talentul si intuitia in a sesiza executiile cu cele mai mari sanse de a castiga la Cannes Lions, indiferent de locul de munca, experienta sau varsta.
Anul acesta, procesul de votare a spoturilor se poate face in mediul online, accesand blogul Leo Burnett: www.leoburnett.ro/blog. De altfel, cu ocazia acestui eveniment, agentia isi relanseaza blogul de companie sub o noua titulatura, mai simplu de gasit: Leo Blog la adresa //www.leoburnett.ro/blog.
“Atat Cannes Predictions cat si blogul relansat al Leo Burnett isi propun sa continue procesul de educare a pietei din Romania, incluzand aici atat clientii, angajatii din toate departamentele, cat si tinerii care doresc sa intre in acest domeniu, dar nu au acces la site-urile specializate care pun la dispozitie materiale utile lor contra cost. De aceea, am decis sa lansam lookul mai simplu si mai prietenos al blogului Leo Burnett odata cu editia din 2009 a Cannes Predictions”, explica Roxana Dumitru – Managing Director al Leo Burnett.
Mecanismul de participare la evenimentul Cannes Predictions este unul foarte simplu: accesand www.leoburnett.ro/blog, veti gasi un post care directioneaza la microsite-ul cu reel-ul Cannes Predictions 2009, iar postul va fi pastrat ca singur update pana se incheie sesiunea de votare. Participantii la concurs vor putea viziona un numar de 50 de intrari in concurs (categoriile film si titanium), executii ce au fost considerate de reteaua Leo Burnett ca fiind cele mai bune ale anului 2008-2009. Dintre acestea, participantii vor putea alege 20 de filme pe care ei le considera ca avand sanse mari sa fie premiate de catre juriul festivalului Cannes Lions. Daca ai bifat Grand Prix-ul, ai castigat 50 de puncte. Un Leu de Aur valoreaza 30 de puncte, Leul de Argint iti aduce 20 de puncte, Leul de Bronz – 10 puncte, iar un Leu Titan alte 20 de puncte.
Castigatorul Cannes Predictions este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat, va fi desemnat in saptamana 27 iunie –3 iulie.
Perioada de desfasurare a concursului incepe de astazi, 17 iunie 2009, iar votingul este deschis pana la data de 25 iunie, ora 0.00. Dupa aceasta data voturile nu vor mai fi premise.
Miza Cannes Predictions 2009 este un cadou surpriza. De asemenea, Leo Burnett Romania va premia si primii 5 castigatori care au votat pe site-ul www.leoburnett.ro/blog<//www.leoburnett.ro/blog> cu cate un DVD continand spoturile Cannes Predictions 2009.
Castigatorul acestei competitii va fi anuntat pe blog, alaturi de castigatorii celor 5 reel-uri cu cele mai bune spoturi ale anului, vineri, 3 iulie 2009.
Pe intreaga perioada a desfasurarii festivalului (22-27 iunie), pe blog vor fi postate update-uri despre castigatorii altor categorii din cadrul festivalului (Direct, Promo, Media, Press, Cyber, Outdoor, Radio, Design).
"Odata cu incheierea evenimentului Cannes Predictions, incurajam vizitarea zilnica a blogului, precum si abonarea la newsletter-ul lunar, prin care toti cei interesati vor fi tinuti la curent cu zeci de idei inedite din Romania si intreaga lume, iar pentru curiosii care doresc sa afle cum este sa fii parte din Leo, am pregatit o surpriza: o noua sectiune dedicata workului, funului si oamenilor din Nicolae Iorga. Formatul de blog si update-ul prin newsletter lunar sunt gandite simple si prietenoase tocmai pentru a oferi intr-o sinteza, informatii utile, dar usor digerabile, pentru toti cei interesati de publicitate, dar care sunt foarte prinsi in activitatile lor zilnice”, conchide Raluca Borascu – Strategic Planner la Leo Burnett.
Bucuresti, 17.06.2009
{mosloadposition user10}