Incepand cu 1 noiembrie, posturile de televiziune au difuzat cel mai recent spot TV realizat de Leo Burnett pentru Prigat. Conceput pentru a sustine campania de imagine dezvoltata pana acum in jurul acestui brand, spotul “Bona” vine ca o continuare a bine-cunoscutelor executii “Cainele”, “Pescarul” “Trambulina” si “Dublura de picioare”.
Download spot
De aceasta data, conceptul de “natural energy in everyday life situations” a fost exprimat intr-o alta maniera. Spre deosebire de executiile precedente, legatura dintre energia conferita si rezultatele consumului de Prigat este evidentiata indirect: “Desi nu ne-am abatut deloc de la promisiunea brand-ului “mai multa energie”, prin spotul “Bona” aducem un element de noutate: legatura indirecta intre energia data de Prigat si actiunea spotului in sine. Ce vedem este o sportiva care se pregateste pentru o competitie sau asa ceva. Abia la sfarsit ne dam seama ca ea, de fapt, dadea un interviu pentru a fi bona unui copil superenergic, consumator de Prigat. “, declara Carmen Tiderle, Creative Director Leo Burnett.
Diferenta de perspectiva s-a facut resimtita si in faza de productie. Regizat de Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer Leo Burnett si produs de HI-Fi Productions, spotul “Bona” a reprezentat o noua provocare : “De fiecare data vedem spoturi cu "povesti" diferite, independent de faptul ca sunt concepute pentru acelasi brand sau pentru branduri diferite. Si realizarea spoturilor difera in functie de poveste, poate tocmai din acest motiv challenge-ul de a realiza ceva fresh si surprinzator pornind de la aceeasi idée nu e intotdeauna cel mai usor lucru”, e de parere Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director. “Cu toate acestea, lucrurile au decurs asa cum doream. Pentru ca efortul "Bonei" sa fie real, Bogdan Naumovici a vrut sa aiba la filmare un bustean real cu o lungime cuprinsa intre 1,5m-2,00 m. Astfel, cu aprobarile de rigoare, au fost taiati si adusi in Bucuresti doi busteni cu dimensiunile cerute de Bogdan. Desi obositor, atat bona cat si fetita si-au incarcat bateriile cu Prigat si au dus la bun sfarsit filmarea care s-a prelungit pana tarziu.”, a continuat Laura.
Campania de sustinere a imaginii va acoperi ca medii de comunicare TV-ul, prin intermediul principalelor canale de televiziune, Print si POSMs.
Leo Burnett se poziţioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania.
Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006.
{mosloadposition user10}