Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett castigator la Clio Young Creatives

Singurul creativ roman castigator al unui loc la Clio Young Creatives face parte din echipa Leo Burnett

Dupa ce trei ani consecutiv Leo Burnett Romania a ajuns in finala prestigiosului festival de la Clio, anul acesta Mihnea Gheorgiu, junior copywriter la Leo Burnett este singurul creativ roman finalist al programului “Future Gold: Young Creatives”, program initiat de www.ihaveanidea.org  si desfasurat anual sub egida Clio Awards.

Pe baza celor sase lucari inscrise in concurs, tanarul creativ de la Leo Burnett a ajuns in finala Clio Young Creatives, alaturi de cei mai buni 11 tineri creativi din intreaga lume. Mihnea Gheorghiu va participa alaturi de ceilalti tineri creativi la Festivalul de la Clio, din  Miami, in perioada 13-16 mai.

Pe baza unui brief creativ, finalistii vor prezenta proiectul final in fata clientului si a membrilor delegatiilor participante la festival.

Castigatorul va fi selectat de catre client si va fi premiat in cadrul galei de decernare a premiilor, pe data de 15 mai a.c.

Leo Burnett Romania se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Deţinătoare a titlului de Agenţie a Anului în Romania, în ultimii trei ani şi de Agenţie a Anului în Europa Centrală şi de Est in 2005, Leo Burnett este şi prima agenţie românească finalistă la festivalul de la Cannes.

Bucuresti, 27.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.