Reprezentantii companiei anunta ca Leo Burnett & Target nu va mai concura la editia din 2008
Leo Burnett confirma pentru inca o data statutul de lider al creativitatii romanesti si castiga pentru al 5-lea an consecutiv titlul „Agentia Anului” (agentia de platina) la Ad’Or.
“Castigarea celui de-al 5-lea titlu reprezinta pentru noi, cei de la Leo Burnett, mai mult decat o noua victorie – reprezinta inainte de orice, un motiv de mandrie pentru ca stim sa ne indeplinim promisiunile, pentru ca avem perseverenta si taria de a ne tine de cuvant. Cu cateva saptamani in urma am fost declarati in urma evaluarii programului Superbrands ca fiind cel mai de incredere brand de business din Romania. Ne bucuram ca ne dovedim din nou de incredere reusind sa respectam chiar si cea mai indrazneata dintre promisiunile noastre fata de industria de publicitate” declara Ioana Iordache, CEO Leo Burnett.
Promisiunea ca Leo Burnett va castiga Ad’Or-ul 5 ani consecutiv a fost facuta de Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer Leo Burnett, in urma cu 6 ani. “Toata industria stie depre acest pariu al meu si al agentiei. Nimeni din piata nu credea atunci ca vom reusi, dar iata ca am facut-o”, povesteste Naumovici. Directorul creativilor Leo Burnett comenteza acest rezultat: “Ma intreaba oamenii din afara agentiei daca sunt surprins… Nu, nu sunt. Acest rezultat nu e un noroc, o intamplare fericita. 5 ani Agentia Anului nu ‘s-au intamplat’, ci au fost ganditi si munciti. Am fost curajosi, am avut oameni buni si a existat viziune si sustinere manageriala. N-am facut nimic din orgoliu, ci ca parte a unei strategii de business care a dat rezultat, n-am avut ‘zvacniri’, ci am fost constanti si perseverenti”.
Reprezentantii agentiei anunta ca isi vor respecta si cealalta promisiune facuta cu referire la festivalul de publicitate, aceea de a nu mai participa in calitate de competitori la editia din 2008. “Leo Burnett & Target se va implica in editia de anul urmator ca sustinator, consultant sau in orice alt mod pe care si noi si organizatorii il vom agrea. Nu vom mai concura insa, tocmai pentru a stimula agentiile ambitioase din piata sa lupte pentru titlu. Ne dorim o piata cu servicii creative cu adevarat competitive, ne dorim sa puna cat mai multi umarul la educarea pietei spre creatie si strategie de cel mai inalt nivel. Ne dorim ca mult mai multe agentii sa angajeze resurse pentru lucrari si campanii mai numeroase si mai bune cu care sa se inscrie in festival.” declara Roxana Dumitru, Managing Director Leo Burnett & Target.
“Am demonstrat ca se poate lua titlul Ad’Or nu doar o data, ci de 5 ori la rand. Speram ca de-a lungul anilor am reusit sa starnim spiritul adevaratei competitii in cat mai multe agentii din piata si am vrea sa vedem acum cat mai multe agentii curajoase luptand cu adevarat, pentru titlu si nu doar pentru un loc pe podium. ” adauga Bogdan Naumovici. ” Desigur ca un astfel de rezultat reuseste sa starneasca nu doar bucurii pentru cei implicati in indeplinirea visului, ci si frustrari in randul competitorilor care nu stiu sa piarda. Este de asteptat ca gurile rele sa comenteze acid acest rezultat, numai ca succesul agentiei a fost deja confirmat, si nu numai prin premiile obtinute la ultimele cinci editii ale festivalului Ad’ Or, ci si prin rezultatele obtinute in cadrul altor festivaluri nationale si internationale, prin rezultatele studiului AdMarket conform caruia Leo Burnett & Target este cea mai creativa, strategica si dorita agentie din Romania, si nu in ultimul rand prin verdictul dat de Topul Business Superbrands, care ne declara cel mai de incredere brand de business din Romania”, a continuat Bogdan Naumovici.
In cele 7 editii ale festivalului de publicitate, agentia Leo Burnett a obtinut un palmares greu de egalat – 5 titluri, 53 de premii si peste 90 de nominalizari:
5 titluri de Agentia Anului din 2003 pana in 2007 inclusiv si prezenta pe podium la primele 2 editii din 2001 si 2002;
3 premii “Campania Anului”:
• 2004 – "Nu se uita usor" – Antipa;
• 2005 – "Energie naturala" – Prigat;
• 2007 – “Ziua Barbatului” – Bergenbier;
4 premii “cel mai bun spot TV”
• 2003 – “Limuzina”/ “Pregateste-te sa fii bogat” – Elite;
• 2004 – "Balansoarul" – Academia Catvencu;
• 2005 – "Academia barbatilor" – Tabu;
• 2006 – “Badman” – Teletech;
3 premii “cel mai bun ad de presa”
• 2003 – “Scarile” – Prigat Activ;
• 2004 – "Cainele" – Antipa;
• 2007 – “Chiuveta” – Greenpeace;
2 premii “cel mai bun spot radio”
• 2007 – ”Pizza” / ”Patinaj ” / ”Florile” – Bergenbier;
• 2007 – “The Display” – Antipa;
3 premii “cel mai bun outdoor”
• 2003 – “Scarile” – Prigat
• 2005 – “Balena“ – Prigat
• 2007 – “Bedsheets” – Bergenbier
17 premii pentru cel mai bun print intr-o categorie
15 premii pentru cel mai bun spot TV intr-o categorie
6 premii pentru colaterale
Leo Burnett este nu doar liderul creativitatii in Romania, ci si liderul strategic. Agentia este perceputa ca avand cele mai valoroase servicii de strategie din Romania, conform studiului Admarket Research 2006. Leo Burnett este totodata si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania in cele patru editii.
{mosloadposition user10}