Grupul Leo Burnett asigură, începând cu luna august 2013, servicii de comunicare integrată pentru BRD.
Contractul de colaborare a fost stabilit pentru o perioadă de trei ani, timp în care Leo Burnett va asigura servicii de ATL, strategie de brand, comunicare online și PR. Agenția va propune o nouă direcție de comunicare pe termen mediu-lung și va implementa campanii integrate pentru BRD, atât pentru susținerea imaginii companiei în rândul numeroaselor publicuri-țintă, cât și pentru promovarea eficientă a produselor și serviciilor băncii.
Flavia Popa, Secretar General al BRD Groupe Societe Generale: “Am demarat acest proces de selecţie în ideea de a găsi un partener capabil să înţeleagă activitatea băncii, provocările la care trebuie să răspundem, dificultăţile cu care ne confruntăm în contextul complex al pieţei din România. Am dorit o agenţie creativă, însa nu doar atât. Partenerul nostru trebuie să ne sprijine demersul comercial printr-o strategie adecvată şi să poată fi capabil să integreze canalele de comunicare în campanii de succes, cu impact direct în poziţia noastră pe piaţă. Avem deci toate motivele să credem că vom face echipă bună cu noua noastră agenție.”
Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett.: “BRD este, fără îndoială, unul dintre cele mai râvnite conturi de strategie și creație din domeniul bancar de pe piață. Ne-am dorit această colaborare și ne bucurăm că am venit în pitch cu cele mai bune soluții integrate de comunicare adăgând componente de online, branding și PR. Suntem încântați de colaborarea cu BRD și încrezători că vom avea rezultate bune împreună prin dezvoltarea pe termen lung a unui brand și mai puternic, și mai curajos, și mai relevant pentru cât mai multă lume.”