Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett Bucharest – agenția anului la Internetics 2019

Leo Burnett Bucharest - agenția anului la Internetics 2019
  • Leo Burnett Bucharest devine Agenția anului la Internetics 2019, și câștigă alte 10 trofee
  • Agenția a fost premiată în 7 categorii pentru campaniile The Banknote Concert – dezvoltată pentru Samsung România, Storytime – Telekom România și Life Without Irritations pentru P&G
  • În plus, Leo Burnett Bucharest a primit GRAND PRIX pentru INTERACTIVE CAMPAIGNS și SPECIAL AWARD pentru BEST USE OF TECHNOLOGY pentru campania The Banknote Concert
    Samsung România a fost desemnat Digital Client of The Year

Campaniile Leo Burnett Bucharest – The Banknote Concert – pentru Samsung România, Storytime – pentru Telekom România și Life Without Irritations – creată pentru P&G- au primit 11 premii în cadrul Galei Internetics 2019, inclusiv Digital Client of the Year – Samsung România și Agenția Anului.

The Banknote Concert a fost premiată cu:
GOLD la Mobile Campaigns
GOLD la Digital Brand Experience
GOLD la Digital Component: Durables
GRAND PRIX INTERACTIVE CAMPAIGNS pentru DIGITAL COMPONENT OF AN INTEGRATED CAMPAIGN
SPECIAL AWARD – BEST USE OF TECHNOLOGY

Storytime a primit:
GOLD la Mobile Apps
GOLD pentru Full Digital Campaign: Services
SILVER pentru Best App Design
Nominalizare pentru Digital Brand Experience

Iar Life Without Irritations a primit trofeul SILVER în categoria Digital Component: FMCG – Non food.

Leo Burnett Bucharest - agenția anului la Internetics 2019

În cadrul galei de anul acesta, Leo Burnett Bucharest a mai primit o nominalizare în categoria Full Digital Campaign: Services pentru campania Burnout Hotline creată pentru Telekom.

“În ultimii 2 ani, investițiile agenției s-au concentrat înspre creșterea capabilităților de digital și susținerea excelenței în strategie. Ne bucură faptul că efortul acesta este recunoscut în industrie prin câștigarea titlului de agenția anului: acum la Internetics și în prima parte a anului, la Effie.
Acest lucru nu se întâmpla fără echipa de rockstars pe care o are Leo acum și fără cei mai buni și determinați clienți din piață. Le mulțumim pentru încredere, împreună reușim cele mai eficiente și spectaculoase parteneriate din industrie”, a declarat Diana Alexa, Managing Director Leo Burnett România.

The Banknote Concert:

StoryTime:

Telekom – StoryTime from Leo Burnett Bucharest on Vimeo.

Life without irritations:

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.