Campania se deruleaza in perioada 18 martie – 15 mai si este sustinuta, pe langa spotul TV „Talentatii”, de machete in presa si de materiale publicitare la punctele de vanzare.
Despre modul in care s-a realizat spotul, Irina Burlan, copywriter, explica:
“Pentru ca Bergenbier este berea tuturor barbatilor, am profitat de o inovatie de ambalaj si ne-am gandit ca, printre barbati, sunt si destul de multi “talentati”. Adica personaje care reusesc sa isi raneasca in final cate o mana, manate de curiozitate, de convingerea ca sunt irezistibile in fata unei femei si implicit si a cainelui ei (fie el si un Amstaf irascibil) sau de talentul neexploatat indeajuns la orele de atelier. Pentru ei, Bergenbier Q-Pack cu „grip” este solutia care le permite sa se bucure in continuare de bere, iar pentru toti ceilalti barbati, mesajul ramane la fel de relevant – noul Q-Pack este forma perfect masculina, manevrabila cu o singura mana, care le aduce in orice ocazie berea preferata”.
Spotul „Talentatii” produs de Castel Film si regizat de Alex Maftei este difuzat pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport.
Din partea Leo Burnett s-au implicat in desfasurarea proiectului: Bogdan Naumovici – Creative Director, Alexandru Icodin – Art Director, Irina Burlan – Copywriter, Claudiu Teohari – Junior Copywriter; Roxana Dumitru – New Business Director, Alina Floroian – Brand Communication Supervisor, Irina Revnic – Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner, Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director, Bogdan Petrovici – Production Manager.
Din partea Interbrew Romania au contribuit la realizarea proiectului: Liviu Irimia – Marketing Director, Stefan Teodorescu – Senior Brand Manager Bergenbier si Bogdan Lefter – Marketing Executive Bergenbier.
Bergenbier este marcă a companiei Interbrew România, filiala locală a concernului multinaţional InBev, numărul 1 mondial. InBev mai produce în România renumitele mărci Stella Artois, Beck’s şi Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.
Leo Burnett Romania se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie şi creaţie din România. Deţinătoare a titlului de Agenţie a Anului în Romania, în ultimii trei ani şi de Agenţie a Anului în Europa Centrală şi de Est in 2005, Leo Burnett este şi prima agenţie românească finalistă la festivalul de la Cannes.
{mosloadposition user10}