Ca în fiecare an, după decernarea premiilor la festivalul de publicitate Cannes Lions, Leo Burnett anunță rezultatele competiției anuale Cannes Predictions. Premiul constă într-o excursie la Festivalul Golden Drum, cel mai titrat festival regional de publicitate, organizat în octombrie la Portoroz, Slovenia.
Câștigătorul ediției Cannes Predictions 2012 este Roxana Olaru, manager de comunicare și media Best Web Image, care a obținut un punctaj de 1795 de puncte. Anul acesta, votarea spoturilor s-a realizat prin accesarea aplicației: //apps.facebook.com/cannespredictionsro/, dar și în cadrul evenimentului Marketing 360 organizat de Evensys.
Competiția aniversează 25 de ani de la lansarea în Leo Burnett Chicago a Cannes Predictions și se desfășoară anual în rețeaua Leo Burnett din întreaga lume, cu câteva zile înainte de începerea celui mai prestigios festival de publicitate Cannes Lions. Ajuns la cea de-a unsprezecea ediție în România, concursul își propune să impună standarde din ce în ce mai înalte pentru creativitate și oferă iubitorilor de publicitate posibilitatea de a viziona cele mai bune creații publicitare din lume.
Participanții au vizionat 40 de înscrieri considerate de rețeaua Leo Burnett ca fiind cele mai bune ale anului 2011-2012 și au ales 15 execuții considerate favorite la premii. Câștigătorul desemnat a fost participantul care a obținut cel mai mare scor în urma votului exprimat.
„Sunt extrem de încântată! Este o surpriză neașteptată și extrem de plăcută. Mi-am dorit încă din studenție să particip la un festival internațional de publicitate. Dacă în acea perioadă eram doar voluntar al unei organizații studențesti implicate în dezvoltarea industriei creative și descopeream cât de mult îmi place lumea advertising-ului, acum plec la Portoroz și îi mulțumesc din suflet echipei Leo Burnett pentru această ocazie unică.” a declarat Roxana Olaru.