Ca in fiecare an, dupa decernarea premiilor la festivalul de publicitate de la Cannes, Leo Burnett face cunoscuti castigatorii evenimentului anual Cannes Predictions. Miza evenimentului consta, ca de fiecare data, intr-un sejur alaturi de echipa Leo Burnett la Golden Drum Festival – Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, din luna octombrie.
Daca in ultimii trei ani, premiul a fost rand pe rand castigat de un reprezentant al presei, un reprezentant al “clientului” si un manager dintr-o alta agentie de publicitate, anul acesta, marele premiu a fost castigat de Ina Draganoaia, absolventa a SNSPA – Facultatea de Comunicare si Relatii Publice. La editia din 2008 a Cannes Predictions, Ina a obtinut 450 de puncte , devansand cu acest punctaj peste 130 de participanti din afara Leo Burnett.
Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului de publicitate Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Ajuns la cea de-a saptea editie in Romania, concursul isi propune sa impuna standarde din ce in ce mai inalte pentru creativitate si ofera iubitorilor de publicitate posibilitatea de a viziona cele mai bune creatii publicitare din lume.
Proiectia Cannes Predictions contine 50 dintre cele mai interesante reclame internationale din 2007-2008, care au sanse sa obtina un premiul la Cannes Lions.
Printre invitati se numara publicitari, oameni de marketing si jurnalisti de specialitate. Acestia aleg 20 de spoturi pe care le considera ca avand sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigator este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat. Punctajul se calculeaza astfel: daca ai bifat Grand Prix-ul, ai castigat 50 de puncte. Leul de Aur valoreaza 30 de puncte, Leul de Argint iti aduce 20 de puncte, Leul de Bronz – 10 puncte, iar un Leu Titan – 20 de puncte.
{mosloadposition user10}