Leo Burnett a fost selectata pentru a gestiona contul Petrom, in urma unui pitch la care au participat patru agentii de publicitate. Principalul argument in favoarea desemnarii agentiei l-a constituit propunerea unei strategii de comunicare ce va asigura coerenta comunicarii intregului brand.
„Am ales sa lucram cu Leo Burnett pentru ca noi credem ca vor aduce un suflu nou comunicării noastre; Petrom este un brand puternic, un brand românesc şi important pentru români, iar propunerile agenţiei reflectă din plin valorile acestuia”, a declarat Dan Pazara, Director de Comunicare al Petrom. Leo Burnett va realiza strategia de comunicare si comunicarea de tip ATL pentru Petrom, dar si campaniile de imagine si cele de produs pentru acest brand.
„Ne-am bucurat foarte mult cand am aflat ca am castigat acest cont. Am muncit mult si ne doream sa lucram impreuna. Acum ca Petrom face parte din portofoliul nostru de clienti, nu ne ramane decat sa construim un brand si mai puternic si mai valoros decat este in prezent”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director al Leo Burnett.
{mosloadposition user10}