La finalul ediţiei 2006 a Olimpiadelor Comunicării, agenţia de publicitate Leo Burnett România a încheiat procesul de selecţie pentru acordarea celor două burse la Leo Academy 2006.
În urma discuţiei realizată cu echipa caştigătoare la proba “advertising”, organizatorii Leo Academy au selectat doua persoane care vor participa in luna noiembrie, la cursurile susţinute de agenţia Leo Burnett România.
Bursele au fost acordate Alexandrei Pop si Oliviei Basag, două dintre câştigătoarele locului I la proba de „advertising” în cadrul Olimpiadelor Comunicării din acest an, ambele studente in anul II la Facultatea de Comunicare si Relaţii Publice " David Ogilvy".
“Prin această bursă mi s-a oferit oportunitatea să lucrez şi să învaţ de la specialişti in domeniul publicităţii. E mare lucru sa am la baza viitoarei mele cariere în publicitate experienţa Leo Academy. Aveam tot entuziasmul din lume să lucrez în publicitate iar acum faptul ca am primit această bursă nu face decât sa mă motiveze si să mă entuziasmeze si mai mult să continui pe acest drum”, explică Alexandra.
Şcoala de publicitate Leo Academy initiată si organizată pentru primă oara în 2005 de Leo Burnett România se va desfăşura anul acesta în perioada 30 octombrie – 16 noiembrie, aplicaţiile putând fi submise în intervalul 1-15 octombrie direct pe site-ul www.leoacademy.ro.
Leo Academy este un training intensiv dedicat tinerilor pasionaţi de publicitate, iar obiectivul este de a completa cunoştintele teoretice dobândite de tinerii absolvenţi din instituţii de învăţământ de specialitate sau prin studiu individual si de a-i ajuta sa facă primii paşi serioşi în acest domeniu faţa de care manifestă interes.
Leo Burnett se poziţionează ca agenţia cu cele mai bune servicii de strategie si creaţie din România.
Leo Burnett România este deţinătoarea titlului de Agenţie a Anului in ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agenţia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agenţie la Effie Awards Romania 2005-2006.
{mosloadposition user10}