Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett a intrat, din nou, in finala Euro Effie

Leo Burnett a reusit inca o data sa confirme ca este agentia cu cea mai buna creatie si strategie din Romania, fiind din nou finalista la Euro-Effie Awards, cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional.

Astfel, Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care a fost nominalizata de 3 ori la Euro Effie si care a adus in tara un Bronz de la editia din 2007 a aceluiasi festival. Campania cu care Leo Burnett a obtinut nominalizarea anul acesta este “Best from Traditions”, conceputa pentru brandul Wash & Go, din portofoliul Procter & Gamble.
“Best from Traditions” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata cu success in alte 8 tari din Balcani, printre care Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Albania.

“Leo Burnett continua sa exporte eficienta, iar aceasta campanie o dovedeste. Mizam pe campania <<Best from Traditions>> dupa succesele pe care le-am avut la APG Awards si dupa confirmarile de la Effie Romania”, a declarat Razvan Matasel, Head of Planning la Leo Burnett Romania.

“Este extraordinar faptul ca toate campaniile cu care Leo Burnett a fost nominalizata la Euro Effie sunt concepute pentru branduri ale Procter & Gamble – unul dintre cei mai vechi si mai dragi clienti ai nostri. Impreuna, am creat povesti de success, recunoscute pe plan international, la Euro Effie: campania <<Fruity Power>> pentru Wash & Go – in 2005, campania <<Tide pentru Supermame>>, pentru Tide in 2007 si acum, din nou Wash & Go”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din:
Elena Ionita – Strategic Planner, Miruna Antonescu – Junior Strategic Planner, Monica Roca – Junior Brand Communication Executive, Claudia Maxim – Brand Communication Supervisor Balkans, Oana Niculescu – Brand Communication Director Balkans, Dana Cristea – Copywriter, Smaranda Nemethi – Art Director, Emilian Arsenoaiei – Co-Creative Director, Sorin Deleanu – A/V Production Manager.

Din partea P&G a participat la campanie, Raluca Mihailescu – Assistent Brand Manager, Maria Pichiu – Brand Manager, Adriana Ionescu – Associate Marketing Director, Ilan Nacash – Marketing Director.

Jurizarea lucrarilor finaliste va avea loc la sfarsitul lunii iunie, urmand ca premiile Euro Effie Awards 2008 sa fie decernate in luna septembrie.

Bucuresti, 10.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.