Ca in fiecare an, dupa decernarea premiilor la sectiunea Film din cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de advertising din lume, Leo Burnett face cunoscuti castigatorii evenimentului Cannes Predictions.
Castigatorul editiei Cannes Predictions din acest an este Cosmin Canteri, Implementation Manager la Grey Worldwide Romania. Premiul pe care il primeste Cosmin este participarea, alaturi de delegatia Leo Burnett, la Festivalul de Publicitate Golden Drum care va avea loc in perioada 14-19 octombrie la Portoroz, Slovenia.
De asemenea, Leo Burnett Romania a premiat si primii 10 castigatori care au votat pe site-ul www.leoburnett.ro/cannespredictions cu cate un DVD continand spoturile Cannes Predictions 2007.
Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Printre invitati se numara publicitari, oameni de marketing si jurnalisti de specialitate. Acestia vizioneaza reel-ul cu cele 50 de spoturi considerate de Leo Burnett ca fiind cele mai bune si aleg dintre acestea 20 de spoturi, pe care le considera ca avand sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigator este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat.
Desfasurat in Romania parteneriat cu Business Media Group, Cannes Predictions a fost sustinut anul acesta in cadrul evenimentului Brands@Work si a dat pasionatilor de advertising posibilitatea de a-si testa, prin votarea spoturilor inscrise la Cannes, talentul si intuitia in a sesiza executiile cu cele mai mari sanse de a castiga la Cannes Lions.
Leo Burnett Romania organizeaza anual evenimentul Cannes Predictions in tara noastra incepand din anul 2002, oferind astfel iubitorilor de publicitate posibilitatea de a viziona cele mai bune creatii publicitare din lume.
Leo Burnett este agentia de publicitate cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania, potrivit studiului AdMarket 2006 si cea mai buna agentie full-service de advertising, conform AdRating 2007, primul clasament al agentiilor de publicitate din Romania dupa criteriul performantei in afaceri.
Leo Burnett este detinatoarea titlului de Agentia Anului in ultimii 5 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul international de publicitate Golden Drum, si singura agentie romaneasca nominalizata de 6 ori la Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume.
Leo Burnett este deopotriva cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania in cele patru editii.
Brand-ul Leo Burnett se situeaza in fruntea clasamentului din Romania a programului Business Superbrands, acumuland cele mai multe voturi la toate cele patru arii de evaluare (1. reputatie & prestigiu, 2. calitate, 3. incredere si 4. diferentiere pe piata). Agentia este
{mosloadposition user10}