Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Leo Burnett a castigat al 6-lea titlu de Agentia anului la ADOR

Agentia Leo Burnett e si anul acesta “Agentia anului” la festivalul local de publicitate Ad’Or. In 2001 a promis castigarea titlului 5 ani la rand si s-a tinut de cuvant. Dupa un an in care festivalul nu a avut loc si inca unul in care Leo nu a participat, titlul revine la Leo Burnett, agentie perceputa ca cea mai creativa si mai strategica dintre agentiile de publicitate din Romania, conform celor mai recente 3 editii ale studiului Admarket Research.
    
    
“Am revenit in 2010 in ring si am castigat premiul cel mare cu o campanie la care presedintele juriului se refera explicit: Ziua Barbatului. Este remarcabil ca aceasta campanie a depasit barierele advertising-ului si a devenit eveniment social! Un eveniment care are traditie si recunoastere si maxima legitimitate!”, a declarat  Ioana Iordache, CEO Leo Burnett Group.
 
“Ne bucura nu atat faptul ca suntem iar agentia anului, ci, ca si anul asta sau mai ales anul asta, a fost apreciata o campanie adevarata cu buget mare. Sa fim creativi si creativitatea noastra sa aiba puterea de a atinge cat mai multi oameni e ceea ce ne dorim cu fiecare brand pe care lucram. Ziua Barbatului nu e o campanie singulara, 28 de zile pentru Always, House of Fun pentru Herbal Essences sunt campanii care, desi nu au castigat premii la ADOR, dovedesc ca ne luam in serios misiunea.”, adauga Carmen Tiderle, Creative Director la Leo Burnett.
 
“Leo Burnett a promovat intotdeauna creativitatea pusa in slujba brandurilor, nu de dragul artei sau a festivalurilor, si ne-am dat peste cap sa castigam premii cu astfel de campanii, ca sa sustinem si sa demonstram intregii piete ca creativitatea vinde! Felicitari tuturor colegilor care s-au implicat in aceasta campanie!”, adauga Roxana Dumitru – Managing Director Leo Burnett.
 
In cele 9 editii ale festivalului local de publicitate, Leo Burnett a obtinut un palmares greu de egalat: 6 titluri de Agentia Anului, 55 de premii si aproape 100 de nominalizari.
Leo Burnett nu este insa doar o campioana a creativitatii, ci si a eficientiei, agentia fiind si cea mai premiata la Effie Awards Romania in toate editiile competitiei.

Bucuresti, 04.10.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.