Departamentul de creatie din Leo va avea o noua structura ce va permite celor trei noi directori de creatie sa-si puna in aplicare talentul si dorinta de a lucra intr-o echipa puternica si determinata.
Celor doi burnetteri cu experienta si multe succese in portofoliu, Carmen Tiderle si Radu Placintescu, li se va alatura Emilian Arsenoaie, care si-a dovedit valoarea ca director creativ in GMP.
“Avem mare incredere in Carmen si Radu ca vor duce mai departe valorile Leo si ca, alaturi de noul membru al echipei, Emilian, vor forma o echipa imbatabila. Avem convingerea ca, prin aceasta miscare, standardul de creativitate Leo Burnett va ramane sus, acolo unde a fost intotdeauna.” – declara Ioana Iordache – CEO Leo Burnett.
Pentru Emilian Arsenoaie, a te alatura echipei Leo Burnett echivaleaza cu o asumare a performantelor si succesului:” Leo Burnett a fost si va fi intotdeauna Leo Burnett, iar asta da oricui siguranta ca daca stie ce vrea sa faca, cum, cand si cu cine, atunci cu siguranta va reusi. Mai mult decat atat, Leo a devenit sinonim cu succesul, te obliga la succes. Asta e cea mai mare presiune, dar cred ca e presiunea pe care si-o doreste fiecare creativ. Si sincer sa fiu, a fi condamnat la succes nu e o pozitie tocmai ingrata… Sunt ferm convins ca alaturi de Carmen si de Radu, pe care ii cunosc de atata vreme, vom reusi sa zdruncinam inca o data fundatiile industriei de publicitate din Romania.”
Pentru Carmen Tiderle si Radu Placintescu, schimbarea se prefigureaza ca o fuziune de forte care va conduce catre noi realizari.
“Am lucrat cu Carmen in ultimii… nenumarati ani. Iar cu Emilian pina acum doi ani – am fost in aceeasi echipa de creatie- si ma bucur nespus ca se intoarce. Ne cunoastem si plusurile si minusurile. Cred ca noua echipa de CD's va lucra foarte bine – ne vom completa reciproc si, cred ca, vom pune astfel in valoare domeniilie in care fiecare dintre noi exceleaza..” este de parere Radu Placintescu.
“In ceea ce ma priveste, nu e o pozitie complet noua; este ceea ce fac de aproximativ doi ani in care am fost deputy. Ma bucura faptul ca voi avea o mai mare libertate pe care sper s-o folosesc cat mai bine posibil. Imi doresc ca, impreuna cu cei alaturi de care voi lucra, sa continuam sa facem work de care sa fim mandri.”, a declarat Carmen Tiderle, Creative Director Leo Burnett.
Pentru Ioana Iordache, cea care i-a reunit pe cei trei creativi , aceasta “este cea mai buna echipa pe care ar putea sa o aiba o agentie si este solutia fericita care ne poate asigura ceea ce ne dorim: cel mai bun produs si cel mai bun loc in care sa fii in publicitate.”
{mosloadposition user10}