Alberto Spinelli este noul director de marketing și comunicare pentru Lenovo în regiunea EMEA. Cu o experiență bogată în sectorul hardware și al serviciilor digitale, atât din poziția de antreprenor, cu numeroase start-up-uri înființate, cât și din poziții de conducere în diverse companii, Spinelli este un pionier în dezvoltarea și implementarea ecosistemelor digitale. Spinelli va prelua noul rol începând cu 1 ianuarie 2020.
Răspunzând direct lui Francois Bornibus, vicepreședinte senior Lenovo Group și președinte Lenovo EMEA, Spinelli, care va avea sediul la Milano, va coordona transformarea digitală Lenovo, prin campanii de marketing ce au la bază numeroase date, analize și idei, care vor apropia clienții Lenovo de produsele și serviciile companiei și vor ajuta la consolidarea angajamentul Lenovo de a oferi tehnologie mai inteligentă pentru toți.
„Lenovo este o inspirație pentru mine, prin felul în care abordează dezvoltarea de produse inovatoare și intuitive. A îmbunătățit viața a zeci de milioane de utilizatori din jurul lumii, oriunde s-ar afla aceștia: acasă, la birou sau în mișcare,” a declarat Spinelli. „Atenția noastră trebuie să se îndrepte spre completarea inovațiilor tehnologice cu o abordare orientată către consumator, învățând de la consumatori și venind în întâmpinarea dorințelor și nevoilor lor, oferindu-le numeroase posibilități de interacțiune și folosire a produselor lor. Dezvoltarea unui nucleu de marketing și comunicare cu focus pe digital ne va ajuta în acest scop și ne va oferi șanse de dezvoltare pe termen scurt, mediu și lung. Sunt entuziasmat să mă alătur companiei Lenovo în acest context.”
Spinelli se alătură Lenovo din funcția de CEO al companiei Fing, un start-up care oferă produse hardware și servicii Smart Home. Înainte de Fing, el a ocupat funcția de director general al diviziei de business Canon Digital Services. Spinelli a condus mai multe start-up-uri de-a lungul carierei sale și a lucrat în companii multinaționale precum Intel și Acer.