Draftfcb a creat prima campanie TV pentru LEM’S
Producătorul de mobilă Lemet, proprietarul celei mai extinse reţele de magazine de mobilă din România, investește pentru prima dată în istoria sa de peste 20 de ani într-o campanie publicitară pe TV
Campania pentru brandul LEM’S, desfăşurată în perioada iulie – septembrie pe TV şi online, a fost creată de agenţia Draftfcb.
“Am plecat de la întrebarea Ce vor românii? Cu siguranţă vor o casă frumoasă. O casă cu care să se mândrească, care să-i facă să se simtă bine. Vor confort în casa lor, dar, mai presus de toate, vor să arate bine, să fie frumoasă. Lem’s este un brand românesc care înţelege acest lucru. Şi indiferent care este definiţia românilor despre frumuseţe, Lem’s are soluţii potrivite pentru fiecare. Aşa s-a născut această campanie pentru o marcă 100% românească”, declară Claudiu Dobriţă, Creative Director la Draftfcb.
“Ne bucurăm că suntem agenţia care comunică pentru LEM’S, cea mai mare reţea de magazine de mobilă din România. Un brand românesc puternic şi în continuă ascensiune avea nevoie de o astfel de campanie, iar abordarea noastră a venit în întâmpinarea nevoilor actuale ale clientului nostru“, a declarat Veronica Mircea, Managing Director Draftfcb.
Ideea spoturilor TV pleacă de la o realitate a zilelor noastre: viaţa ne ţine departe de casă. Pe unii mai mult, pe alţii mai puţin. Fie că suntem “şoareci de birou” sau de bibliotecă sau, mai mult decât atât, piloţi de linie, şoferi de taxi, directori comerciali, patroni mereu pe drumuri, medici de gardă, toţi ne întoarcem acasă la un moment dat. Şi atunci ne dorim să simţim că a meritat efortul, pentru că “LEM’S înfrumuseţează casele românilor”.
“LEM’S are 104 magazine şi este cea mai extinsă reţea de magazine de mobilă, acoperind practic întreaga ţară. Mobila LEM’S are 5 paliere de preţ, este o mobilă modulară, care se potriveşte mai multor tipuri de clienţi şi de case. Lemet a investit circa 300.000 euro pentru campania “LEM’S înfrumuseţează casele românilor”. Pe lângă investiția în publicitate, anul acesta compania intenţionează să deschidă noi magazine Lem’s în mai multe orașe din țară. În Bucureşti avem, în prezent, trei magazine, dar plănuim să extindem reţeaua şi în capitală”, a declarat Adrian Rizea, Director Comercial Lemet.
Din partea LEM’S, campania a fost coordonată de Adrian Rizea, Director Comercial.
Echipa Draftfcb care a realizat campania este formată din: Claudiu Dobriţă – creative director, Emanuel Borcescu – senior art director, Simona Lazăr – senior copywriter, Bogdan Ioniţă – strategic planner, Roxana Chiriloi – account manager, Liliana Tiu – media manager, Veronica Mircea – managing director.
Despre LEM’S:
Lem’s este numele magazinelor fabricii de mobilă LEMET. Fondată în 1991, fabrica Lemet este cunoscută datorită produselor sale și recunoscută pentru calitatea oamenilor și performanțele dotarii tehnice. Compania are implementat și menținut sistemul de management al calității (ISO 9001), mediului (ISO 14001), sănătății și securității în muncă (OHSAS 18001) în domeniile: proiectare, execuție și vânzare. Vânzările rețelei de magazine LEM’S au crescut cu 21% în primul semestru al anului 2012.