Lemon Coolers este un business pornit de cinci copii talentați, ce a luat naștere în urmă cu un an și jumătate în incubatorul de afaceri Ken Academy. Business-ul a evoluat rapid, iar acum copiii sunt prezenți la evenimente de vânzare, au pagină de Facebook și se ocupă singuri de producția limonadei de casă, îndulcită întotdeauna cu miere.
Cei cinci “Lemon Coolers” au trecut prin întregul proces care trebuie urmat atunci când se pun bazele unui business: definirea produsului, încercarea de rețete diferite și arome diferite, cercetare de piață, degustare pentru a stabili aromele, logo 1, apoi logo 2 (schimbat în urma unui brand opinion analysis), apoi au trecut de la vânzarea la pahar de plastic fără nicio etichetă, la vânzare la sticlă de plastic cu etichetă. În acest moment, vând la sticlă de sticlă, pentru a proteja mediul.
La început, copiii făceau producția on spot. Apoi au început să pregătească sucul de lămâie de acasă și și-au cumpărat un dispenser. Recent, au negociat cu Fabio Pizza pentru a face producția în laborator și pentru a putea vinde cu aviz.
Tocmai au început și negocierile pentru canalele de distribuție și și-au creat o pagină de Facebook pentru care și-au conceput singuri calendarul editorial.
Iată cum se descriu singuri cei cinci “Lemon Coolers”:
“Bună,
Noi suntem LEMON COOLERS… o gașcă de copii COOL ce ne urmăm visul și învățăm business jucându-ne.
Inspirați de către natură și de magia copilăriei, facem LIMONADĂ de casă, îndulcită mereu cu miere.
Am trecut prin multe aventuri împreună. Ne-am jucat, am combinat fructele și aromele, am unit ingredientele naturii cu cele ale inimilor noastre: pasiune, veselie, entuziasm.
Rețetele cele mai gustoase le împărtășim cu tine și sperăm să te uimească!
THE LEMON COOLERS este jocul magic al copilăriei… so cool, așa-i?!”
Îi puteți urmări pe copii pe pagina lor de Facebook: https://www.facebook.com/coollemons/.
Cum iau naștere afacerile în incubatorul Ken Academy
În cadrul programului KEN Academy, copiii parcurg un drum care poate avea ca destinație “nașterea” unei afaceri.
În primii 2 ani de KEN, copiii acumulează o bază de cunoștințe de business, își dezvoltă mici proiecte antreprenoriale și își consolidează un set de abilități (lucru în echipă, vânzare, prezentare, planificare).
Apoi își definesc o idee de afacere (ceva ce le place, la care au talent) și parcurg un traseu de învățare creat pentru a-i duce de la idee, la o afacere funcțională.
Copiii vin cu propriile idei și, cu sprijinul mentorilor KEN, fac ca visul lor să devină realitate, într-un context real de piață.
Ken Academy, oferă un program complex de educație financiară și antreprenorială pentru copiii cu vârste între 7 și 13 ani. Noutatea adusă de KEN Academy o reprezintă componenta aplicată a programului – vizitarea unor companii (menită să ajute copiii în înțelegerea noțiunilor de business, dar și a procesului de producție), construirea propriile afaceri și derularea unor evenimente de vânzare; astfel, ei intră în contact direct cu piața, ajung să cunoască personal clienții, să își exerseze curajul, abilitățile de vânzare și învață să lucreze în echipă.
Părinții își pot înscrie copiii pentru anul școlar 2018-2019 la Ken Academy începând de acum, completând formularul de pe site: https://kenacademy.org/inscrieri-ken/.