Agenția de branding Storience (www.storience.com) a redesenat eticheta unuia dintre cele mai cunoscute produse românești pre-decembriste, care a ajuns să se confunde cu categoria în sine: vopseaua lavabilă Vinarom, produsă de Policolor.
Utilizată pe scară largă în industrie și bricolaj încă de la începutul anilor 1970, vopseaua lavabilă Vinarom are astăzi o formulă îmbunătățită. Produsul este ideal pentru renovarea și igienizarea rapidă a oricăror spații, asigurând un grad ridicat de alb.
„Rar ai ocazia sã pui umãrul la reîntoarcerea unui brand al cãrui nume a devenit un cuvânt uzual, prezent pe buzele oamenilor obișnuiți, care-l folosesc pentru întreaga categorie de produse din care face parte. Este un nume cum sunt Xerox și Frigidaire, dar nãscut și crescut aici, printre gardurile de la țarã și prin cartierele din orașele noastre”, spune Ștefan Liuțe, director de strategie în cadrul Storience.
„Acest brand din categoria economy – dar un economy aspirațional – seamãnã cu milioanele de români pe care i-a servit de-a lungul a zeci de ani: noul lui design de ambalaj e nepretențios, dar de nãdejde. E modest, harnic și face mai mult decât pare”, a completat Adriana Liuțe, Managing Partner Storience.
Iar Alexandra Rusu, Senior Marketing Director Policolor, a precizat: „Noul design Vinarom creat de Storience reflectã cu acuratețe viziunea noastrã despre acest produs. El are o istorie începutã în anii plenarelor transmise integral la televizor și ai îndemnurilor mobilizatoare scrise cu litere mari pe frontoanele fabricilor. Astãzi Vinarom a rãmas la fel de practic, dar a ajuns la versiunea 2.0, pe deplin contemporanã.”
Echipa Storience care a lucrat la acest proiect este alcătuită din:
· Direcție creativă: Andrei Robu, Adriana Liuțe, Ștefan Liuțe
· Copywriting: Adriana Liuțe, Ștefan Liuțe
· Design: Andrei Robu, Dan Dulău.