Promovând călăria, Compton Cowboys lucrează în beneficiul comunității locale din Compton, California. Co-fondatorii grupului, Randy și Stona, au devenit vedetele campaniilor brandurilor sport CCC pentru sezonul primăvară-vară 2022.
„Străzile ne-au ridicat. Caii ne-au salvat.”, este motto-ul Compton Cowboys. Un grup de prieteni din copilărie folosește cultura ecvestră pentru a combate stereotipurile negative despre comunitățile etnice care trăiesc în Compton, California, păstrând în același timp moștenirea lor tradițională.
Povestea uitată a Black Cowboys din Compton datează din secolul al XIX-lea. Pe atunci, unul din patru cowboy era afro-american. În 1888, Los Angeles a donat teren pentru a încorpora orașul Compton, cu o anumită condiție și aceea că o parte a terenului trebuie să fie folosită numai în scopuri agricole. Astfel a apărut Richlands Farm.
Un secol mai târziu, în anii 1980, au fost cumpărate de Maiysha Akbar. Agentul imobiliar s-a mutat la Compton în timpul războaielor violente între bande. Acolo au fost puse bazele pentru Compton Cowboys.
„Suntem acolo unde suntem din cauza cailor”, spune astăzi nepotul ei Randy Hook. „Schimbăm viețile copiilor, arătându-le cât de cool este să fii implicat în comunitatea locală. Multe persoane nu au avut această șansă. De pe străzile din Compton au mers la închisoare, au devenit dependenți de droguri și și-au sfârșit viața. Pentru a ne vindeca comunitatea, învățăm generația următoare călărie, astfel încât copiii noștri să devină oameni cumsecade”, explică Randy Hook, el însuși tată a doi fii. Caii pe care îi călăresc Compton Cowboys sunt cel mai adesea cumpărați la licitații unde ar fi vânduți abatoarelor. „Prin salvarea cailor, îngrijirea lor și oferindu-le o nouă viață, cowboy-ii câștigă un scop în viață, oferind speranță întregii comunități”, spune unul dintre cowboy.
Printre Compton Cowboys se numără și Randy Savvy, un co-fondator al mișcării și un muzician cunoscut pentru piesa sa „Colorblind”, alături de Stona Mane, care au apărut amândoi în campaniile pentru brandurile sportive oferite de CCC. Pe lângă aceștia, campania prezintă artiști, activiști și entuziaști. Distribuția include modelul, cascadoria și antrenoarea de cai Mia Rae, care, la fel ca băieții din Compton, iubește caii, precum și skateboarderul Caleb, poetul și surferul Dylan, colecționarul de îmbrăcăminte vintage Jackie și artistul Izzy.
Fotografiile îmbină poezia și reportajul în starea lor de spirit, iar personajele pozează purtând îmbrăcăminte și accesorii din colecțiile sport de primăvară/vară 2022. În oferta CCC se regăsesc brandurile Adidas, Puma, Reebok, Vans, Converse, Champion, precum și Fila și Asics – branduri noi în portofoliul CCC.
Ce tendințe sunt promovate de brandurile de top? Colecția pregătită de Champion, brandul îndrăgit de Generația Z, cuprinde în principal modele diverse de hanorace, tricouri, rucsacuri și borsete. Reebook și Puma se bazează, de asemenea, pe design clasic, imprimând logo-uri distinctive pe hainele lor sport. Pantofii sport masivi, albi, pe talpă trapper sunt produsul hit de la Fila, în timp ce Asics propune modele care pot fi folosite cu succes pentru a eleva stilul de zi cu zi, alături de pantofi practici de alergare.
Colecțiile brandurilor de sport de top pentru sezonul primăvară/vară 2022 sunt deja disponibile în magazinele CCC, pe www.ccc.eu și în aplicația mobilă.
Fotograf: Harrison Boyce
Modele: Randy Savv, Stone Mane, Mia Rae, Caleb, Dylan, Eniola Abioro, Izzy, Jackie
Stilist: Ewelina Gralak
Make-up: Wilson
Hairstylist: Łukasz Pycior
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Producător: Bartosz Majkowski / CCC
Casă de producție: Warsaw Creatives