În urma unei licitații organizate de Unilever în toamna acestui an, Golin a gestionat campania de comunicare pentru lansarea produsului Rama mit Butter – un melanj între margarină și unt, un produs inovator pe piața din România, care se adresează celor care-și doresc în dieta lor zilnică atât gust, cât și echilibru nutrițional.
Echipa Golin a gândit un eveniment special dedicat jurnaliștilor și bloggerilor de food. Într-un cadru familiar și prietenos, alături de mascotele Rama și Butter, invitații au avut oportunitatea să savureze un mic dejun delicios în compania Elenei Lasconi, câștigătoarea MasterChef – Proba Celebrităților.
„Am apreciat foarte mult conceptul propus de Golin în cadrul pitch-ului, pentru că a fost fresh, inovator și a surprins întocmai spiritul produsului nostru. Implementarea a depășit orice așteptare și mascotele au fost primite cu entuziasm atât în rândul jurnaliștilor, cât și intern, în rândul angajaților Unilever. Rama mit Butter este un produs nou pe piața din România și se adresează tuturor celor care își doresc să păstreze gustul delicios de unt (22% din compoziție), bucurându-se în același timp de calitatea Rama și de o dietă echilibrată în fiecare zi. Conceptul evenimentului de lansare propus de Golin a surprins „legătura gustoasă” dintre Rama și unt, aducând la viață cele două personaje cheie ale poveștii, acestea fiind elementul central al dimineții savuroase petrecute împreună cu presa și bloggerii.”, a declarat Otilia Priceputu, Senior Brand Manager Yellow Fats, Unilever South Central Europe.
Evenimentul de lansare a început cu bună dispoziție, miros de pâine caldă, fursecuri și prăjituri proaspăt scoase din cuptor, toate pregătite cu noua Rama mit Butter. De asemenea, participanții la eveniment au avut oportunitatea de a afla secretul legăturii dintre Rama și unt, primind sfaturi utile din partea medicului nutriționist Ciprian Constantin.
„Ne-a plăcut mult provocarea lansată de Unilever și ne-am bucurat că ideile generate au dus la câștigarea acestui pitch, semn că entuziasmul nostru a trecut dincolo de slide-urile prezentate. Legatura dintre Rama și unt s-a încununat într-un început de zi absolut perfect, așa cum toate ar trebui să fie. Ne-am bucurat să găsim în echipa Unilever un partener deschis, care ne-a susținut conceptul în totalitate și, astfel, prietenii noștri din presă și blogosferă au putut descoperi noul produs Rama mit Butter într-o atmosferă caldă, caracteristică dimineților petrecute alături de cei dragi.”, a declarat Alina Bălan, Head of Consumer Division, Golin.
Așa cum era normal, Rama și Butter și-au oficializat relația și în fața angajaților Unilever, printr-un eveniment intern organizat de Golin. În cadrul ceremoniei – o nuntă în adevăratul sens al cuvântului – cele două personaje și-au unit destinele într-o legătură gustoasă și au invitat apoi participanții să se bucure de tortul special creat pentru ocazie.
Echipa Unilever a fost formată din Otilia Priceputu (Senior Brand Manager Yellow fats Unilever South Central Europe), Cristina Moraru (Brand Manager Rama Unilever South Central Europe), Cristian Stoian Iozu (Lead Technical and Regulatory Manager la Unilever South Central Europe).
Din partea Golin au participat la dezvoltarea și organizarea evnimentului Alina Bălan (Head of Corporate Division), Roxana Dibă (Manager), Oana Popescu (Events Manager), Simina Zidaru (Creative Associate) și Ștefana Prozan (Media Associate).