Lecturi Urbane, proiect de implicare socială ce are drept obiectiv încurajarea lecturii în spaţiile publice şi crearea unui nou model de a contribui la binele comunităţii, a fost preluat de către Advice, cea mai tânără echipă de oameni cu pasiune pentru industria creativă românească.
“Credem că România se poate transforma prin lectură şi vom face toate eforturile în lungul maraton Lecturi Urbane pentru a creşte numărul celor care citesc şi de a trezi interesul pentru carte în rândul tinerilor”, spuneau acum 3 ani fondatorii Lecturi Urbane.
“Am primit un proiect grozav, iar acum nu ne dorim decât să ducem povestea mai departe. Vrem să creştem cel mai puternic brand cultural şi de implicare socială dezvoltat de către o asociaţie studenţească”, spune Ana-Maria Munteanu, Project Manager Lecturi Urbane şi Preşedinte Advice.
Sub mesajul “Citeşte şi dă mai departe”, Lecturi Urbane este un manifest care încurajează lectura prin schimbul de cărţi dintre cititori.
Aşadar, primul eveniment sub umbrela Advice va avea loc la sfârşit de săptămână. Din nou, lecturile urbane sunt unde le e locul: pe stradă, la Street Delivery, între 15 şi 17 iunie.
“Îi aşteptăm pe vizitatori cu o colecţie de aproape 400 de cărţi, iar dacă vor să ia una acasă, noi i-o facem cadou, toate cărţile sunt pentru ei”, completează Mihai Mija, Project Manager.
Prezenţa Lecturi Urbane o veţi observa şi în cadrul festivalului Femei pe Mătăsări şi B’ESFEST, unde organizatorii promit o serie proaspată de cărţi pe care o vor pune la dispoziţia publicului.