Lansata in luna aprilie a acestui an, campania de comunicare a premiilor EFFIE 2012 reuneste liderii comunitatii de afaceri din Romania care vorbesc despre recunoasterea contributiei comunicarii la atingerea obiectivelor de business.
Top managerii companiilor Ursus Breweries, Dacia, P&G, Dedeman si Cosmote, companii ale caror lucrari au fost laureate in anii precedenti, isi exprima punctul de vedere asupra festivalului EFFIE, demonstrand astfel ca premiile eficientei in comunicare nu sunt doar un eveniment al industriei de publicitate.
Prin natura acestei competitii, prin valorile pe care le reprezinta, prin faptul ca sunt evaluate rezultate concrete si masurabile in raport cu obiectivele, prin rigoarea impusa de formatul international si prin calitatea juriului, Premiile EFFIE s-au impus an de an ca fiind una dintre cele mai reprezentative si aspirationale competitii ale intregii industrii de marketing si comunicare.
„De-a lungul anilor, am remarcat ca trofeele EFFIE stau la loc de cinste atat in rafturile de premii ale agentiilor de publicitate, cat si in birourile si salile de conferinta ale clientilor. Campania celei de-a 9 editii a festivalului EFFIE Romania reuseste sa explice contributia comunicarii la atingerea obiectivelor de business prin vocea liderilor unora dintre cele mai importante companii din Romania. Ne bucura foarte mult ca au acceptat sa ofere perspectiva mediului de business si le multumim tuturor acestor lideri pentru implicarea in prima campanie de comunicare ce reuneste astfel de personalitati”, a declarat Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group, Presedintele Comitetului de Organizare EFFIE 2012.
“Campania Effie 2012 a fost conceputa cu scopul de a dezvolta si transforma actuala platforma de succes in marcomm a competitiei, intr-o adevarata provocare pentru intreaga lume de afaceri. Pentru ca Effie este o combinatie extraordinara de creativitate si solutii de comunicare ce pornesc de la obiective de business.
Campaniile de succes dovedesc o intelegere profunda a business-ului si un parteneriat real intre agentiile de comunicare si clienti; exact asta vrem sa recunoastem prin campania noastra.
Si ce poate fi mai puternic in acest sens, decat testimoniale reale din partea unor oameni de afaceri reali, care stiu deja ce inseamna sa castigi un Effie si ce rol important are colaborarea”, a declarat Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Erickson, agentia care a dezvoltat campania EFFIE 2012.
Campania de comunicare se va derula in presa, radio, outdoor, online si B2B in perioada 18 Aprilie – 4 Iunie 2012 si a fost dezvoltata de McCann Erickson Romania in baza deciziei Comitetului de Organizare EFFIE din 2010 prin care agentia castigatoare de Grand EFFIE a unei editii este invitata sa dezvolte campania de comunicare pentru competitia anului viitor.
EFFIE Romania este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare organizat de International Advertising Association (IAA Romania) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat pentru al saselea an consecutiv de catre The Institute.
EFFIE este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc.
CALENDARUL ROMANIAN EFFIE AWARDS 2012
Perioada de inscrieri:
Ultimul deadline: 18 mai 2012
Jurizarea:
Prima runda: 31 mai 2012
A doua runda: 1 iunie 2012
Gala de premiere: 4 iunie 2012