- Softlead este principalul marketplace cu rol de generator de lead-uri din România.
- Lead-urile calificate colectate în platformă au o valoare cumulată de peste 1.000.000 de Euro, doar în primele 4 luni ale anului 2020.
- Aplicațiile software enterprise, cu apetit crescut chiar și în perioada de criză.
Softlead, principalul marketplace dedicat generării de lead-uri pentru soluții software, a depășit suma totală de 1.000.000 de euro prin oportunitățile de implementare generate prin intermediul platformei de la începutul anului 2020.
Cu un portofoliu de 600 de aplicații software deținute de cei aproape 300 de companii IT, www.softlead.ro este principalul jucător de profil din piața din România, fiind un instrument de vânzări și de promovare pentru cele mai importante entități.
Pentru că traversăm o perioadă dificilă, cu totul atipică și neprietenoasă celor mai multe dintre industriile locale, am făcut un exercițiu comparativ, prin care ne-am dorit să vedem cum arată primele 4 luni ale anului 2020 în raport cu aceeași perioadă a anului trecut, din perspectiva apetitului pentru digitalizare. Astfel, prin lead-urile generate anul acesta în cadrul Softlead, creșterea este cu 376% a valorii proiectelor de implementare software, Alexandra Roată, Managing Partner Softlead.
În topul solicitărilor de implementare a aplicațiilor software se află soluții de tip ERP (Enterprise Resource Planning), HR (Human Resources) și CRM (Customer Relationship Management). Explicația pentru care companiile au continuat să păstreze intacte bugete sau chiar să majoreze distribuția sumelor alocate pentru digitalizare este aceea dată de înțelegerea faptului că în perioade de stres economico-financiar și de criză gestionarea corectă și inteligentă a resurselor este vitală. Iar aplicațiile software dedicate maximizării rezultatelor, creșterii productivității și eficientizării altor costuri (pe temen mediu și lung) sunt strategii ce pot face diferența între supraviețuirea sau eșecului unui business.
Totodată, în perioada critică a stării de urgență instatată în România, a crescut și numărul lead-urilor necalificate, bazate pe solicitări de implementare software care nu erau susținute de bugete conforme cu nevoile sau care trădau o lipsă a educației în materie de digitalizare (de exemplu, cereri de aplicații software complexe în raport cu mărimea companiei sau nu liniile de business).
De asemenea, în intervalul ianuarie–mai 2020, Softlead a înregistrat o creștere cu 14% a numărului de companii software listate în platformă, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019. Softlead oferă o suită de beneficii companiilor IT, dedicată și complementară procesului de generare de lead-uri valide, cum ar fi activități și acțiuni de marketing și de vânzări personalizate industriilor și tipurilor de companii, precum și campanii speciale.