Brandul CHAPPI® face subiectul unei noi campanii de imagine de tip “outdoor” care utilizeaza pentru prima data in Romania efectul de animatie in panotajul stradal.
Campania dezvoltata de echipa de creatie a brandului CHAPPI® porneste de la noul slogan “CHAPPI® – Gustos de-i flutura urechile” care ilustreaza identitatea brandului capitalizand pe elementele esentiale ale acesteia – vesel, amuzant, spontan.
Campania inoveaza prin includerea elementului de miscare intr-o zona prin definitie statica, aceea a panotajului stradal. Panourile il prezinta pe simpaticul caine – personajul principal al brand-ului CHAPPI®, – fluturand entuziast din urechi in fata unui bol de mancare pentru catei CHAPPI®, rezultand astfel prima campanie outdoor in care pesonajul comunicarii este animat.
“Acest model de publicitate a fost gandit in Romania si este unic pana acum pentru comunicarea ®CHAPPI in pietele din regiunea central-europeana. Dorim ca prin aceasta campanie sa ne apropiem si mai mult de publicul nostru printr-un mesaj amuzant, menit sa starneasca interesul si sa reconfirme ca produsele ®CHAPIi ii fac pe catei fericiti” – a declarat Georgiana Sfrija – Director de Marketing Masterfoods Romania.
Campania are un dublul obiectiv, acela de a comunica valorile marcii si de a creste afinitatea intre detinatorii de catei si marca, prin aceea ca le aduce zambetul pe buze .
Trecatorii vor fi intampinati de panourile CHAPPI® in zonele apropiate centrelor comerciale din Bucuresti si 9 mari orase.
Campania se va desfasura in perioada 15 noiembrie 2006 – ianuarie 2007.
{mosloadposition user10}