"Ma doare capul, nu in seara asta"
"Nu e ceva legat de tine, asa sunt eu"
"Incepe tu ca vin si eu sa te ajut"
"Ai potential, dar nu il valorifici!"
Macar o data in viata ai auzit-o si tu, fii sincer! Slabe sanse sa ai parte de o zi fara vrajeala, pentru ca ti se intampla. Lay’s a trecut insa la fapte, sa descopere adevarul dincolo de vrajeala, pe www.faravrajeala.ro (www.inghitedoaradevarul.ro).
In linie cu noua atitudine a brandului Lay’s "Inghite doar adevarul", FaraVrajeala.ro este o platforma online menita sa sustina imaginea si valorile brandului pe termen lung, prin crearea unei legaturi relevante intre promisiunea de brand si interesele reale ale tinerilor. Este un produs online, un spatiu in care fiecare se poate exprima relaxat pe un subiect pe care de altfel majoritatea il stapanim destul de bine.
"Vrajelile sunt la ordinea zilei. Nu scapi de ele, totul e sa nu le inghiti.
Cititul printre randuri e o arta, prin urmare avem un dictionar mai folositor decat DEX-ul si un Canal video de Vrajeala unde sa iti testezi intuitia. Pentru cei patiti si cu experienta in domeniu, nu se face sa tii totul pentru tine. Scrisul e terapeutic si folositor, mai ales pentru cei care vor citi. Si tot pentru patiti am pregatit si un mod de razbunare, de bun gust, bineinteles. Pentru ca noi nu intoarcem obrazul, trimitem o felicitare!", Gruia Dragomir – copywriter FourHooks.
Conceptul si strategia de comunicare online apartin Agentiei FourHooks cu sprijinul MediaCom, pornind din noua platforma integrata de comunicare Lay’s, dezvoltata de Graffitti BBDO.
La doar 5 zile de la lansare, platforma a generat o serie de reactii si continut relevant creat de utilizatori, dupa cum reiese din primele date: valori ridicate pentru timp petrecut pe site si pagini vizualizate, peste 500 de posturi generate in sectiunile "Vrajeli la zid" si "Dictionar" si peste 300 de comentarii, raportat la o medie de 4.000 de vizitatori zilnic pana in acest moment.
"In primul rand am avut parte de un brief adevarat de comunicare, cu obiective clar definite, in care discutam de strategie si apoi de executie. Fara Vrajeala nu este un site, este un concept si un produs online pe care vrem sa il crestem si sa evoluam, iar primul feed-back al consumatorilor ne arata ca are potential. Munca de abia acum incepe, pentru ca tine de noi sa valorificam acest potential si sa livram la nivel de brand si utilizatori." Mihaela Barsan, FourHooks.
“Noua platforma de comunicare pentru brandul Lay’s, tradusa in mod simplu prin “Inghite doar adevarul”, a fost transpusa in mediul online prin dezvoltarea unui produs inovator, ambitios, care se doreste sa fie aproape de nevoile tinerilor in cadrul acestui mediu de comunicare. In felul acesta Lay’s sprijina comunitatea tuturor romanilor care nu suporta minciuna si lucrurile false din jurul lor” Marius Dumitrascu, Marketing Manager Lay’s.
FourHooks este o agentie de comunicare ce dezvolta proiecte speciale de promovare a brandurilor in mediul online, bazandu-se pe strategii, tactici si cele mai bune practici din acest mediu la ora actuala. Agentia beneficiaza de o experienta solida in comunicare si dezvoltare de produse online ca parte a grupului de companii Metropotam. In portofoliul de clienti ai agentiei se numara: Discovery Romania, Microsoft, Maguay, Vodafone, BuyBooks, StarFoods/ PepsiCo, SAB Miller, Metropotam.
Star Foods Romania, membra a grupului PepsiCo, are un portofoliu larg de produse din categoria snacks-urilor sarate, ocupand astfel pozitia de lider de piata pe aceasta categorie prin brandurile: Lay’s, Krax, Star Snacks, Star PopCorn si Star Naturals. Lay’s este cel mai important brand din portofoliul Star Foods si lider in piata chipsurilor. Lay’s a fost lansat in Romania in ianuarie 2007.
{mosloadposition user10}