Cabral şi Puya revin în noua campanie „Lay’s are o super miză, bani în pungă şi-n valiză!”, continuând colaborarea începută cu brandul PepsiCo anul trecut. Campania are cea mai mare valoare a premiilor puse în joc de Lay’s până acum, iar Cabral şi Puya sunt protagoniștii spotului. Cei doi realizează împreună o adaptare inedită a hitului „Bagă bani”, oferind de fapt detalii consumatorilor despre cum pot câștiga premiile puse în joc. Spotul online poate fi accesat aici.
„Aşa cum ne-am obişnuit deja, Puya şi Cabral surprind perfect spiritul brandului Lay’s şi în noul spot, iar colaborarea cu ei este o plăcere pentru noi. Ne-am propus, prin hitul „Bagă bani” interpretat de cei doi în varianta Lay’s, să comunicăm consumatorilor într-un mod amuzant și antrenant despre premiile extrem de atractive oferite în campanie. Acest tip de campanie este deja o tradiție pentru Lay’s, iar anul acesta premiile totale ating cea mai mare valoare din istoria Lay’s în România: 1.350.000 lei”, spune Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.
În cadrul campaniei „Lay’s are o super miză, bani în pungă şi-n valiză!”, sunt lansate pe piață peste 600.000 de pungi norocoase, prin care consumatorii vor avea surpriza plăcută de a câștiga bani pe loc. De asemenea, aceștia pot câştiga o valiză de 10.000 de lei pe zi, timp de 35 de zile.
Înscrierile în promoţie au loc în perioada 20 ianuarie – 20 martie, iar tragerile la sorţi ale câştigătorilor celor 35 de valize vor avea loc zilnic, din 15 februarie şi până pe 21 martie. Lay’s va oferi zilnic, prin tragere la sorţi, 10.000 de lei celor care trimit prin SMS la 1858 sau înscriu pe site-ul www.valizaLays.ro codul găsit pe ambalajele de Lay’s.
Campania este susţinută prin spoturi TV, promovare radio, online, social media, OOH (care va conţine şi un proiect special în pasajul de la Piaţa Universităţii) și PR.
Echipa Lay’s care coordonează campania este compusă din: Alina Imbrea (Marketing Manager East Balkans Snacks), Iulia Dobre (Group Brand Manager Lay’s), Gabriela Ionescu (Brand Manager Lay’s) şi Alexandra Busuioc (Junior Brand Manager Lay’s)). Spotul poartă semnătura lui Radu Muntean, iar agenția de creație este Jazz Communication, echipa de proiect fiind formată din Diana Benko (Partner), Valentin Suciu (Creative Partner), Georgiana Neacşu (Account Manager), Alexandra Mitoi (Senior Copywriter) şi Tavi Belintan (Senior Art Director).
În continuare, Lay’s invită toţi consumatorii să urmărească pagina campaniei www.valizaLays.ro şi pagina de Facebook Lay’s pentru a afla noutăţile şi surprizele ce urmează.