Lavinia Chican, Senior Account Director, a fost numită recent Partener în cadrul agenției McCann PR. Lavinia s-a alăturat echipei McCann PR din anul 2008, ea acumulând până în acest moment o experiență de peste 17 ani în industria de comunicare, dintre care 13 ani în McCann Group.
Din noua sa poziție, Lavinia va contribui la strategia de dezvoltare a business-ului companiei, fiind în același timp responsabilă de campaniile de comunicare pe conturile Coca-Cola România, Coca-Cola HBC, Heineken, Carrefour, NEPI, Enel, Salvați Copiii și altele.
De asemenea, urmărindu-și pasiunea pentru tenis, Lavinia coordonează de mai bine de zece ani comunicarea pentru cel mai important turneu de tenis din Europa de Sud-Est, BRD Năstase-Țiriac Trophy. Totodată, Lavinia este implicată și în organizarea McCann Conferences pe teme de leadership, educație, inovație și sport.
“Mă bucur că, de acum, am alături de mine un partener valoros și, totodată, un om extraordinar. Lavinia a reușit să construiască în timp o echipă puternică și unită, alături de care dezvoltă parteneriate de lungă durată cu clienți din rândul celor mai importante companii din lume. Cu toții, atât echipa McCann PR, cât și partenerii noștri, vom continua să beneficiem de experiența și de talentul ei și să ne inspirăm zilnic din pasiunea și energia debordantă a Laviniei”, a declarat Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR.
“Îmi place foarte mult ceea ce fac, iubesc McCann-ul. Lucrez cu cei mai buni și învăț zilnic de la ei. Așa că, de acum încolo, nu voi face altceva decât să îmi continui cu și mai mult elan călătoria mea profesională în cadrul marii familii McCann”.
De-a lungul timpului, echipa condusă de Lavinia Chican în cadrul McCann PR a dezvoltat și implementat campanii de comunicare și BTL recunoscute în plan internațional, obținând premii precum Best regional communication campaign în cadrul European Excellency Awards pentru Campania FIFA World Cup 2010 Trophy Tour / Coca-Cola, Silver Drum în 2013 pentru proiectul Coca-Cola Live Tweets, Silver & Bronze Effie Awards în 2014 pentru Campania Dorna “Grijă pentru Copii”.