Lavazza, de opt ani de zile, este cafeaua oficială a turneelor de Gram Slam, fiind prezentă și în acest an la Wimbledon. Aici, Lavazza îl va întâmpina pe ambasadorul său global, Andre Agassi, care revine anul acesta la campionatul unde a câștigat primul său Grand Slam din carieră.
Compania globală producătoare de cafea Lavazza și-a anunțat revenirea la turneul de Grand Slam de anul acesta, în calitate de Cafea Oficială a Wimbledon-ului. Parteneriatul dintre Lavazza și Wimbledon, ajuns la al optulea an, continuă cu succes și anul acesta, anunțăn deja prelungirea parteneriatului și în 2019.
Pentru a marca acest eveniment, Lavazza îl întâmpină pe ambasadorul său global: legenda tenisului Andre Agassi, care a devenit imaginea brand-ului în urmă cu doi ani. Agassi nu va fi singur la Wimbledon, asta pentru că Lavazza găzduiește și alte figuri notabile din lumea tenisului.
Mai mult, Lavazza va aduce și experiența culinară pe peluzele celui mai prestigios turneu de tenis din Marea Britanie, devenind gazda unor bucătari de top care lucrează pentru unele dintre cele mai apreciate restaurante cu stele Michelin din lume, precum Shaun Rankin din Marea Britanie, renumitul bucătar italian Carlo Cracco, precum și celebrul patiser Ernst Knam.
Mulți dintre ambasadorii Lavazza pot fi găsiți la cea mai faimoasă coadă din Marea Britanie, pe parcursul primei săptămâni a turneului, cel mai adesea așteptând la Lavazza’s Queue Café, unde fanii se pot opri pentru o cafea Lavazza, pe care o primesc gratuit chiar la intrare, luându-și astfel o doză de energie pentru meciurile zilei. Faimosul Ripplemaker, imprimanta pe spumă de cafea, va fi de asemenea la fața locului, oferindu-le vizitatorilor posibilitatea să își personalizeze cappuccino-ul sau latte-ul cu selfie-uri sau cu poze ale idolilor lor din tenis.
Vicepreședintele Lavazza, Marco Lavazza, declară: „Lavazza este încântată să continue parteneriatul cu Wimbledon, precum și cu personalitățile de renume din lumea tenisului, incluzându-l aici și pe ambasadorul nostru global Andre Agassi, pentru care Wimbledon este un loc special, pentru că aici a câștigat primul său Grand Slam din carieră. Suntem foarte mândri că putem continua să sprijinim unul dintre cele mai mari turnee de tenis din lume.”
Wimbledon se desfășoară în perioada 2-15 iulie, iar cei 100 de traineri Lavazza vor servi, timp de două săptămâni, cei aproximativ 500.000 de fani ai tenisului cu cafea autentic italiană din cele 60 de puncte de lucru. Atât în interiorul stadionului, cât și în afara cozilor unde spectatorii așteaptă să intre, cafeaua Lavazza va fi servită atât în varianta clasică, cât și în edițiile limitate special gândite pentru consumatorii săi britanici și internaționali.
Arătându-și angajamentul și sprijinul pentru lumea tenisului, Lavazza își menține poziția, aceea de unicul brand din categoria alimentelor și băuturilor care are parteneriate cu toate cele patru turnee de Grand Slam – pentru al treilea an consecutiv – servind cea mai vândută cafea italiană celor peste 3 milioane de iubitori ai tenisului în cadrul Roland Garros, US Open și Australian Open, pe lângă Wimbledon, unde este prezentă acum.