Christy Lee Rogers, Denis Rouvre, Carolyn Drake, Steve McCurry, Charlie Davoli, Ami Vitale, Martha Cooper, David LaChapelle, Martin Schoeller, Joey L., Eugenio Recuenco, Simone Bramante și Toilet Paper sunt cei 13 maeștri ai fotografiei care semnează „The New Humanity”, Calendarul Lavazza 2021, realizat sub îndrumarea creativă a agenției de advertising Armando Testa.
Demonstrând încă o dată legătura sa profundă cu fotografia de artă, Lavazza finalizează o nouă etapă de evoluție în istoria Calendarului care, din 1993, îndeamnă la o interpretare critică a vieții de zi cu zi, folosind arta ca mijloc de inspirație.
După 6 ani în care eforturile creative au fost direcționate către problematica sustenabilității mediului, Lavazza plasează drepturile omului în centrul proiectului său și se concentrează pe problema esențială evidențiată în contextul pandemiei: sustenabilitatea socială.
„Pentru Lavazza, The New Humanity reprezintă nu numai o nouă direcție narativă, ci și o premieră artistică. Conceptul Calendarului Lavazza 2021 este foarte aproape de sufletul nostru, fiind imaginat într-un moment cu o mare încărcătură emoțională: perioada de izolare socială din martie”, a declarat Francesca Lavazza, membru al Consiliului de Administrație al Grupului Lavazza. „Împreună cu oamenii din universul Lavazza, dar nu numai, am încercat să găsim teme și idei care să transmită sentimentul noii umanități”.
Așadar, conceptul Calendarului, The New Humanity, reprezintă un filtru prin care să privim spre viitor, dar și un mesaj puternic, comun tuturor proiectelor desfășurate de companie în ultima perioadă.
Fotografii au fost invitați să-și transpună viziunea asupra noii umanități în imagini, cum știu ei mai bine.
Astfel, au rezultat 13 imagini expresive pentru 13 pagini, pe fiecare dintre ele putând fi regăsite cuvintele ce compun mesajul pe care Lavazza îl promovează: This is the good morning to our rediscovered humanity.
Let’s live it together! (Aceasta este dimineața umanității noastre redescoperite. Haideți să o trăim împreună!)