Lavazza a făcut dintotdeauna o echipă grozavă cu tenisul, creând ocazii unice de socializare în cadrul turneelor de top din lume, toate în jurul unei cești de cafea și o experiență diferită de gust.
După parteneriatele sale cu cele patru turnee de Mare Șlem, grupul italian alege acum să își arate sprijinul pentru tinerele talente ale tenisului prin sponsorizarea Next Gen ATP Finals 2019, un turneu organizat în perioada 5-9 noiembrie la Milano.
„Suntem încântați că, prin sponsorizarea Next Gen ATP Finals 2019, putem, pe de o parte să continuăm tradiția legăturii noastre strânse cu tenisul, începută odată cu turneul Wimbledon din 2011, iar pe de o altă parte, să ajungem la un public mult mai tânăr”, a declarat vicepreședintele Marco Lavazza. „În ultimii ani, inițiativele Lavazza în tenis au devenit din ce în ce mai semnificative, iar acum suntem pregătiți pentru o nouă etapă, în care să vorbim cu un public mai tânăr în limbajul pe care îl stăpânim cel mai bine: limbajul cafelei.”
Lavazza a decis să sprijine două tinere talente din lumea tenisului în eforturile lor viitoare: italianul Jannik Sinner și australianul Alex De Minaur. Un adevărat fenomen internațional, clasat în primii 100 de jucători ai lumii la doar 18 ani, Sinner își va face debutul alături de Lavazza și de colegul său de la Antipozi în cadrul turneului Next Gen ATP Finals 2019. În plus, ambii jucători vor apărea în reclama TV „More than Italian”, alături de bine cunoscuții campioni Carlos Moya și Angelique Kerber.
Lavazza își va instala, de asemenea, deja cunoscutul Basement Cafè la Next Gen ATP Finals 2019. Un hub creat pentru a aduce tinerii împreună și pentru a-i încuraja să interacționeze unii cu alții, oferindu-le atât conținut bazat pe interesele lor, cât și aducând în discuție teme culturale și sociale relevante pentru comunitate. Astfel, pe parcursul celor cinci zile ale turneului Next Gen ATP Finals 2019, tinerii jucători și fanii tenisului care participă la eveniment vor avea ocazia să asculte artiști talentați de trap și rap care vin cu teme de interes pentru membrii Generației Z, inclusiv respectarea mediului, diversitate, viitor și educație.
Muzica va fi, de asemenea, protagonista meciului final în Next Gen ATP Finals 2019. Înaintea celui mai așteptat eveniment din program, Lavazza va pune în scenă o „bătălie în cuvinte” între doi tineri artiști, Blnkay și Drimer, într-o reprezentare freestyle condusă de Ensi, o imagine iconică a rap-ului italian.
Degustările de cafea organizate special pentru tânăra audiență vor include blend-ul Tierra, un produs provenit din culturi certificate Rainforest Alliance™, combinația perfectă a cafelei excelente, respectului pentru mediu și responsabilitate socială.