Revista Biz a premiat, miercuri, în cadrul Galei Biz Sustainability Awards 2020, campionii sustenabilității, 15 dintre cele mai respectate și active personalități, companii și ONG-uri care înțeleg cu adevărat ce înseamnă să fii responsabil și să investești în comunitățile din care faci parte.
Gala Biz Sustainability Awards 2020 a reunit top manageri din companii, antreprenori, oameni de cultură și reprezentanți ai ONG-urilor, și a fost transmisă live online. Evenimentul a fost precedat de o conferință care a prezentat tendințele și inovațiile care modelează sustenabilitatea atât în zona de business, cât și în viața fiecăruia dintre noi.
“Biz Sustainability Awards își propune să aducă în prim plan oamenii, companiile și ONG-urile care fac performanță prin strategii smart de sustenabilitate și leadership în CSR. Vrem să arătăm că există numeroase cazuri de best practice în domeniu și în România, pentru a stimula mediul de business și întreaga societate să își schimbe perspectiva și să acționeze responsabil”, spune Marta Ușurelu, owner Biz.
Laureații Galei Biz Sustainability Awards 2020 au fost:
CATEGORIA SĂNĂTATE
Asociația “Dăruiește Viață”
CATEGORIA SOCIAL
Penny pentru Centrul Comunitar din Buftea, construit în parteneriat cu Habitat for Humanity
Banca Transilvania – #OameniidelaBT
CATEGORIA CULTURĂ
Vodafone pentru platforma “Împreună mai puternici”
Marius Manole pentru campania #ActorIndependent
CATEGORIA MEDIU
Nespresso – Strategia de sustenabilitate generală
Philips România & Airly – “România respiră – Vrem aer curat!”
Lidl pentru proiectul “Cu apele curate”, împreună cu Maimultverde
PREMII SPECIALE
Anca Ungureanu – Campania #Sustinemafacerilemici
Hospice Casa Speranței
ONG-UL ANULUI
Geeks for Democracy
MOST PROMISING ONGs
Code 4 Romania
“Asociația Zi de bine”
YOUNG PERSONALITY OF THE YEAR
Edmond Niculușcă
PERSONALITATEA ANULUI ÎN CSR
Melania Medeleanu
Lista laureaților ediției și înregistrarea evenimentului se regăsește pe site-ul: https://www.revistabiz.ro/laureatii-galei-biz-sustainability-awards-2020/.
Designul trofeului Biz Sustainability Awards a fost creat de artistul plastic Ovidiu Toader.
Partenerii acestei ediții au fost Penny, Vodafone, Nespresso, Siviero Maria, OVN.ro și Palatul Bragadiru.
Metodologie
Factorii care au determinat alegerea brandurilor din fiecare categorie în studiul realizat de echipa Biz pentru Sustainability Awards Gala sunt: Impactul, Creativitatea și originalitatea, Inovația și Eficiența.
Nominalizările rezultate în urma procesului de selecție care a luat în considerare acești factori au fost apoi analizate calitativ și comparativ, fiind ierarhizate în cadrul categoriilor relevante, atât din punct de vedere al sustenabilității (mediu, educație, sănătate, social, cultură), cât și al anvergurii companiilor.
În realizarea listei de nominalizați au fost consultați lideri de opinie, profesioniști din marketing, comunicare, manageri și CEO din diverse domenii de business.
Nominalizările primite au fost introduse într-o cercetare cantitativă, menită să stabilească o ierarhie pentru a obține o listă scurtă, de finaliști. Runda finală a cercetării a fost una calitativă și a presupus doar evaluarea finaliștilor.
În această etapă, un panel de public relevant pentru studiu – oameni implicați în viața socială, cu job-uri active, care participă la multe evenimente și sunt la curent cu evoluțiile sociale, culturale și economice la nivel global – analizează calitatea actelor de CSR ajunse pe lista finalistelor și decide laureații ediției.