Agenția full-service v8 anunță alegerea Laurei Ionescu, autoarea unui bestseller și creatoare premiată, în rolul de Creative Director. Cu o carieră ce a evoluat rapid și remarcabil până la 34 de ani, Laura vine la conducerea echipei creative cu o viziune inovatoare, consolidată de experiența sa în storytelling, activism și publicitate.
Cunoscută pentru cartea sa de succes, „Nu te găsesc pe nicăieri”, vândută în peste șase tiraje, Laura a reușit să capteze generația milenială prin modul autentic în care a descris adolescența anilor ’90-2000. Această capacitate de a rezona profund cu publicul va fi esențială în noul său rol la v8, agenția full-service care a câștigat peste 50 de premii de creație doar în ultimii doi ani.
„Sunt încântat să o avem pe Laura în echipa noastră. Creativitatea ei neobosită, combinată cu o viziune autentică asupra publicității, va aduce un plus de valoare agenției. v8 se străduiește mereu să împingă limitele inovării, iar Laura este persoana perfectă pentru a ne ajuta să facem acest lucru”, a declarat Ionuț Andrei, fondator și CEO v8.
Cu două premii Golden Drum la activ și numită în Top 5 Creatives din Europa Centrală și de Sud-Est la doar 22 de ani, Laura Ionescu își extinde influența creativă, îmbinând arta storytelling-ului cu inovația digitală, într-un peisaj publicitar în continuă transformare.
„Pentru mine, creativitatea este o poveste în centrul căreia se află curajul: atât acela de a spune adevărul, cât și cel de a provoca status quo-ul. Totul pentru a crea lucruri care contează, campanii care mișcă și care schimbă perspective. Mă bucur că mi-am găsit echipa în v8: o să mă lupt în fiecare zi să o merit, să fiu ceea ce mi-a lipsit mie. Îmi pun energia în acest împreună și de-abia aștept să văd cât de departe ne vor duce forțele noastre creative”, a spus Laura Ionescu.
Agenția v8, fondată în 2013, s-a remarcat rapid pe piața locală și internațională prin campaniile sale îndrăznețe și inovatoare, colaborând cu branduri de top precum Dr. Max, Kaufland, BRD, YOXO, Cris-Tim, Riot Games, Sensiblu, Orange, Staropramen, Omniasig, Sanofi, Napolact, Vodafone, Stella Artois, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Beck’s, Dr. Oetker, Bioderma, ParkLake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva și câștigând distincții importante, inclusiv Grand Prix-ul la IAB Mixx Europe Awards, dar și Gold, Silver și Bronze, pe plan european și național, la categorii precum Best Creative Idea, Best Social Campaign, Best Influencer Campaign și multe altele.