Agenția de comunicare pastel are un nou Director de Creație, Laura Iane. Ea va coordona departamentul de creație și se va concentra pe dezvoltarea serviciilor de creație oferite de agenție. În același timp, Laura va fi responsabilă de relevanța conceptelor creative în campaniile semnate de agenție la nivel local, dar și regional. Odată cu alăturarea Laurei în echipa de management pastel, agenția a intrat și într-un proces de reorganizare care, la nivel strategic, va genera noi linii de business.
„Venirea Laurei în poziția de Director de Creație are loc într-un moment important în evoluția agenției, pastel aflându-se în plin proces de remodelare strategică, iar experiența Laurei se pliază perfect pe acest proces de transformare. Încă de la prima discuție am simțit că Laura se potrivește cu ADN-ul pastel, iar viziunea ei completează perfect ideile noastre despre viitorul agenției. Cu toții am făcut rapid echipă cu Laura și împreună am dezvoltat deja primele concepte creative câștigătoare pentru campaniile semnate pastel.” (Dana Nae Popa, Managing Director pastel)
„După o mică pauză binemeritată, am ales pastel. Au fost trei motive principale care mi-au influențat decizia: 1 – chimia pe care am avut-o cu Dana încă din primele minute ale conversației; 2 – „Timing is everything” se pare. Am întâlnit-o pe Dana în momentul în care ea a ales să seteze un fel de T zero pentru agenție. Mi-a atras atenția, mi-a plăcut faptul că s-a apelat la skill-urile unor experți în domeniu care contribuie corect la procesul strategic de schimbare și m-a provocat ideea de a pune umărul în acest proces, cu gândul la creșterea capabilităților agenției. 3 – am un soft spot pentru antreprenorii români și proiectele care vin către pastel.” (Laura Iane, Creative Director pastel)
Cu peste 11 ani de experiență în publicitate, Laura și-a început cariera în Saatchi & Saatchi, evoluând de-a lungul timpului până la coordonarea proiectelor din poziția de CO – Director de Creație la Centrade-Cheil. A lucrat mult timp pentru P&G, atât proiecte locale, cât și regionale. Alte brand-uri din portofoliu: Samsung, Rompetrol, Raiffeisen Bank, Enel, Dr. Oetker, Mondelez, Sensiblu, Toyota, Orange, Intersnack, Samusocial, United Way Romania. O parte din campaniile dezvoltate de Laura au fost recunoscute în marile competiții internaționale ale industriei (Cannes Lions, New York Festival, Clio Awards, LIA, Golden Drum).