Se afla in aproape toate lanturile de retail modern si a ajuns sa ocupe in prezent o pozitie de top in comertul cu ciorapi de dama importati si vanduti in Romania desi cu 13 ani in urma nimeni nu auzise de el. Normal, deoarece nici macar nu exista. Cine a reputat un asemenea succes? Laura Baldini, brandul care si-a confirmat evolutia mereu ascendenta si din ce in ce mai accelerata.
"Conform informatiilor pe care le detinem, in momentul de fata Laura Baldini este liderul acestei piete”, a afirmat Adela Costinas, director al companiei Logitrade Consulting, firma din spatele brandului Laura Baldini. „Si ca sa dau doar un exemplu, in ciuda conditiilor economice dificile pe care le traversam cu totii, cifra noastra de afaceri s-a dublat in ultimii patru ani, iar in perioada ianuarie-aprilie 2013 a crescut cu aproape 50% fata de aceeasi perioada din anul trecut."
O foarte precisa cercetare de piata si a strategie ferma de dezvoltare a canalelor de vanzare sunt elementele care au facut ca brandul Laura Baldini sa se inscrie pe aceasta traiectorie spectaculoasa.
La sfarsitul anului 2012, Logitrade a raportat o cifra de afaceri de peste 2,6 milioane euro, iar pana si cele mai conservatoare estimari ale companiei vizeaza dublarea ei pana la sfarsitul anului, daca se mentin actualele conditii de piata.
Laura Baldini este un brand dinamic ce acopera intreaga gama de ciorapi de dama, mergand de la produsele de lux si office si ajungand pana la cele pentru copii. Aceste produse sunt prezente in peste 1600 de puncte de vanzare finale care merg de la magazine mici, magazine specializate, si pana la peste 80% din retailul modern: Angst, Auchan, Billa, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro, Penny Market, Penny XXL, Profi, Selgros.
{mosloadposition user9}