Cu o experiență de 14 ani în publicitate, Laura Aldea ocupă, începând cu luna august a acestui an, funcția de Chief Growth Officer în McCann PR, poziție din care va coordona noile direcții strategice de creștere a agenției de comunicare. Expertiza în comunicare și energia Laurei Aldea vor contribui la dezvoltarea pe termen lung a McCann PR, desemnată „Agenția anului 2017” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award. Laura Aldea va lucra în strânsă legătură cu echipa de management a McCann PR – Imola Zoltan, Managing Director, Lavinia Chican, Senior Partner, Ruxandra Vasilescu, Business Director Health și Raluca Dumitrescu, Senior Consultant – pentru identificarea de noi oportunități pentru diviziile companiei: FMCG, Health, Tech, Finance, Energy, Sport și Experiential Marketing.
„Sunt extrem de încântată că voi face echipă cu un om pe care îl apreciez foarte mult din punct de vedere profesional și personal. Intrarea Laurei în echipa noastră este un pas firesc, atât datorită istoricului nostru comun în cadrului grupului McCann, cât și datorită momentului în care se află agenția în prezent. În ultimii ani, McCann PR și-a dezvoltat mult capabilitățile, devenind o agenție de comunicare integrată, atât în zona de corporate și crisis communication, cât și în zona de brand communication și experiential marketing, prin divizia înființată recent. Toate acestea, pentru că relațiile dintre brandurile pe care le reprezentăm și public au devenit construcții din ce în ce mai complexe, iar pentru a le administra cât mai eficient, avem nevoie de oameni precum Laura, cu o expertiză bogată în comunicare. Astfel, McCann PR demonstrează încă o dată că se dedică procesului de creștere și dezvoltare, echipându-se cu resursele necesare unei piețe din ce în ce mai competitive. Ne bucurăm să o avem pe Laura alături de noi și abia așteptăm să lucrăm împreună la campanii memorabile și de impact”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR.
Cu o experiență de peste 14 ani în publicitate, Laura Aldea a coordonat conturi de FMCG (P&G și, timp de 8 ani, Coca-Cola), companii multinaționale, lideri în domeniu, și a contribuit semnificativ la mutarea HUB-ului regional de creație al Coca-Cola la București.
Ea mărturisește că debutul în acest domeniu în agenții mici i-a fost de folos, pentru că, astfel a avut ocazia de a învăța câte puțin din toate „tainele” publicității, de la înțelegerea unui brand până la coordonarea regională a campaniilor integrate.
„Rolul oferit de McCann PR este o provocare sosită în cel mai bun moment, o nouă etapă în viața mea profesională, și mă onorează. Din experiența mea de agenție, dar și de consumator, am observat că, doar de dragul creativității, publicitatea tinde să hiperbolizeze beneficiile până la punctul decredibilizării în fața unui public rațional. Încearcă, gustă, atinge sunt acționabile care construiesc o comunicare sănătoasă și aceasta va fi abordarea pentru extinderea portofoliului de clienți. Am găsit aici o echipă de oameni extraordinari, alături de care pot intra pe un teritoriu nou de comunicare și alături de care inovația trebuie să devină modus operandi”, spune Laura Aldea.