cuvintele pot sa dezvaluie sau pot sa ascunda.
cuvintele provoaca sau plictisesc.
cuvintele starnesc pofta sau dezamagesc.
cuvintele aduc bucurie sau tristete.
cuvintele produc atractie sau respingere.
comunicarea este despre cum legam cuvintele fara sa se planga.
dar si despre cum "exploatam" aceste cuvinte pentru a transmite mesajul dorit.
Vino pe 15 martie la IdeaShare pentru a invata cum sa "te intelegi mai bine" cu cuvintele.
IdeaShare este un workshop de creativitate aplicata in comunicare.
Iata cateva dintre temele abordate:
* ce a fost mai intai: oul, gaina sau cuvantul ? – ….sau de unde vin ideile destepte
* ciocan sau poezie? – …comunicarea este un mod de a crea stari de spirit
* proverbe celebre cu miros istet – …sau despre intelesuri, subintelesuri si alte derivate
* "noi suntem cei mai tari…" – …sau revolta cuvintelor impotriva lemnului
* „truth lies here" – …sau cum sa seduci din cuvinte
* "viitorul suna bine" – sloganul sau arta de a promite
* se spune ca o imagine face cat o mie de cuvinte – dar ce ziceti de niste cuvinte calde ca painea proaspata ?
* ce marime au pantofii lor? – si la ce serial obisnuiesc sa se uite?
* ti se topeste in gura… – sau cum sa fii sigur ca mesajul tau o sa fie "gustat"
* cum sa-i faci pe klingonieni sa vorbeasca pe limba ta – sau cum sa faci strainul familiar
* let your brand talk – about your brand communication style
IdeaShare este un workshop dedicat celor implicati in activitati de comunicare interna sau externa in cadrul companiilor, copywriter-ilor, dar si celor care vor sa isi amelioreze propriile abilitati de comunicare.
Trainer: Ionel Timofte
In prezent este Creativity Coach & Trainer la Lateral Coaching (www.lateral-coaching.ro), director de creatie la firma de branding si comunicare SideLight (www.sidelight.ro), initiatorul proiectului Synectika (www.inspiring-innovation.ro).
Durata: 9.30-17 (cu pauza de pranz)
Locatie: „U" Business Center, Sala Smarald (Piata Victoriei)
Participanti: max. 8/sesiune
Pret workshop: 200 Euro *
* participantii care se inscriu pana la data de 29 februarie beneficiaza de o reducere de 20% din costul programului.
* companiile care trimit minim 3 participanti beneficiaza de o reducere de 10% de persoana.
Deadline inscrieri: 10 martie 2008
{mosloadposition user10}