LaserMaxx Romania este prima arena de laser tag din Romania si incheie primul semestru din 2008 intr-o nota pozitiva. Estimarea cifrei de afaceri din 2008 a fost depasita cu 20% in primul semestru si arena beneficiaza de un site nou, principala modalitate de dialog cu clientii, desavarsindu-si o personalitate unica, originala, moderna, ajustata la profilul clientilor sai.
LaserMaxx Romania, incheie primul semestru al anului 2008 intr-o nota pozitiva si optimista. Perioada de vara reprezinta o incercare dificila pentru business-urile care se desfasoara indoor, principalul concurent fiind litoralul, drumetiile la munte, terasele si activitatile in aer liber. In acest an, se constata o schimbare majora fata de aceeasi perioada a anului precedent. Aceasta tendinta pozitiva poate fi explicata in primul rand prin faptul ca laser tag-ul a devenit cunoscut de un numar mai mare de bucuresteni. In plus, LaserMaxx s-a facut cunoscut datorita unei politici axate pe client si satisfacerea necesitatilor acestora, fie ca vorbim de clientii corporate sau de persoane fizice. LaserMaxx a depus toate eforturile sa se ridice la inaltimea clientilor sai, prin realizarea unei strategii de promotii si de avantaje bazate pe utilitate. Imaginea promovata prin mesaje inteligente, pline de umor, uneori chiar ironice, modalitatea de comunicare cu clientii, ajustarea serviciilor si procedurilor in functie de necesitatile clientilor, modalitatea sincera a abordarii au atras profilul clientului atat de vanat de majoritatea marketierilor. Clientul LaserMaxx are peste 25 de ani, castiga peste medie, are multi prieteni si este activ din punct de vedere social. Este dinamic si vesel, prietenos, deschis, receptiv. Laser tag-ul nu este singura activitate deosebita pe care o pratica in timpul sau liber. Multi dintre acestia sunt posesori de motociclete, practica si alte sporturi sau merg des in calatorii si drumetii.
Intr-un an de zile, LaserMaxx a ajuns sa isi cunoasca foarte bine partenerii de dialog si sa confirme ca strategia de comunicare a fost una eficienta. Astazi, imaginea brandului este unitara si coerenta, finalizand procesul cu lansarea noului site www.lasermaxx.ro, principala modalitate de dialog cu clientii. Noul site se distinge de cel vechi prin faptul ca este mult mai aerisit, mai proaspat si mai modern. Din punct de vedere vizual, site-ul este in acord cu imaginea arenei si cu comunicarea derulata in aproape un an de zile, este bogat in continut si informatii fara a fi prea incarcat sau redundant. Site-ul a fost realizat de agentia de web marketing Twenty. Produsul colaborarii a fost o reusita, agentia reusind sa surprinda exact necesitatea de a integra subtil si inteligent brandul LaserMaxx.
{mosloadposition user10}