Dacă te-ai săturat de inimioare, lumânărele roşii sau ursuleţi de pluş, dacă nu mai vrei să vezi „I love you” pe felicitări, pernuţe de catifea, prăjituri şi căni în formă de inimă, vino pe www.makelovenotsugar.ro şi spune-ne părerea ta despre dragostea adevărată.
Astfel Graffiti BBDO şi Pepsi au lansat în luna iubirii o nouă campanie de imagine pentru cele două branduri – pereche No Sugar: Pepsi Max, cu target masculin, şi Pepsi Light destinat femeilor – un cuplu infailibil şi fără pic de zahăr. Intr-o perioada în care eşti asaltat din toate părţile de mesaje dulci şi foarte dulci, Pepsi se diferenţiază, ca întotdeauna prin atitudine şi te invită pe www.makelovenotsugar.ro – un blog public unde oricine poate posta un articol, un comentariu, o poezie, un film sau imagini despre ce înseamna dragostea adevărată pentru fiecare. Fără dulcegării!
Cei care acceptă provocarea şi vor posta pe blog participă la tragerea la sorţi pentru unul din premiile speciale de cuplu– o pereche de iPods nano (roz şi albastru) şi o pereche de ceasuri Swatch.
Campania se desfăşoară aproape exclusiv în mediul online şi este promovată printr-o campanie de bannere şi machete în B 24 FUN.
Echipa creativă responsabilă de acest proiect din partea Graffiti BBDO: Ema Prisca, Creative Director, Adina Basag, Copywriter, Diana Cristea, Art Director, Florin Dulgheru, Account Manager, Ana Sipciu, Account Manager, Cristian Călinescu, Account Executive, agenţia de media a fost Media Direction iar planificarea media a fost supervizată de Cristi Mucichescu, Director Executiv Media Direction. Din partea PepsiCo International: Călin Clej, Marketing Manager CSD.
{mosloadposition user10}