PRO TV – Lider de audiență
Continuarea afacerilor bisericești ale lui Celentano și Firicel a fost urmărită de peste 1.9 milioane de telespectatori la nivel național, pe întreg intervalul de difuzare (21:28-22:33). În minutul de aur, de la 22:11, peste 2.3 milioane de telespectatori urmăreau Las Fierbinți.
Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider de audiență cu 11.8 puncte de rating și o cotă de piață de 32.1%, următorul post clasat înregistrând 4.5 puncte de rating și 12.3% cotă de piață.
Pe întreg publicul din mediul urban, PRO TV a obținut pe perioada difuzării episodului plin de umor o audiență medie de 8.9 puncte de rating și 19.6% share, următorul post clasat înregistrând 5.8 puncte de rating și 12.8% cotă de piață.
Și la nivelul publicului național, serialul Las Fierbinți și-a menținut poziția de lider cu 10.5 puncte de rating și o cotă de piață de 23%. Televiziunea de pe locul 2 a înregistrat 5.6 puncte de rating și 12.3% cotă de piață.
În episodul de aseară, telespectatorii au putut urmări continuarea aventurilor regizorale ale lui Giani. Relația actor-regizor dintre Rață și Giani s-a schimbat, rolurile fiind inversate. Un fin cunoscător al artei cinematografice, taximetristul s-a hotărât să gestioneze situația și să realizeze o adevărată capodoperă a cinematografiei românești.
Văzând ca afacerea unei biserici private nu genera veniturile scontate, Celentano și Firicel, alături de proaspătul asociat – Ardiles, au hotărât să extindă oferta: servicii complete pentru nunți, botezuri, cumetrii totul pentru o sumă motrică de 100 de lei/lună. Nebunia a luat sfârșit în momentul în care Primarul Vasile a intrat pe fir, desființând afacerea celor trei.