În cursul anului 2010 va fi publicată prima carte de comunicare folosită drept suport publicitar. Intitulată „Secretele relaţiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz”, cartea oferă companiilor interesate o modalitate neconvenţională de promovare, asumându-şi totodată rolul de instruire a studenţilor şi tinerilor specialişti de relaţii publice.
Coperţile, partea laterală a cărţii, semnul de carte, precum şi unele studii de caz din paginile interioare vor putea fi achiziţionate pe baza valorilor de rate card sau prin licitaţie.
Banii obţinuţi din vânzarea spaţiului publicitar vor fi folosiţi pentru tipărirea şi promovarea cărţii, astfel încât preţul de cumpărare al acestei lucrări să fie accesibil tuturor cititorilor.
„Companiile care vor apela la acest tip de promovare vor avea două principale avantaje: se vor diferenţia de competiţie printr-o promovare non-conformistă şi îşi vor atinge direct publicul-ţintă. Spre deosebire de mass-media clasice, cartea rămâne în bibliotecă ani de zile, poate fi recitită sau răsfoită periodic. Informaţiile practice, studiile de caz, precum şi anumite „modele de lucru” vor determina cititorul se revină la această lucrare ori de câte ori va avea nevoie de un sfat profesionist. În acest fel, cartea îşi va atinge concomitent cele două scopuri: de instruire şi promovare”, a declarat Larisa Toader.
Despre carte
Lucrarea „Secretele relaţiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz” este primul volum dintr-un proiect mai amplu, intitulat „Buticul de PR”, care îşi propune să ofere cititorilor o prezentare reală a activităţii din agenţiile şi departamentele de relaţii publice, fiind în acelaşi timp un instrument de promovare non-conformistă.
Cartea este scrisă într-un limbaj accesibil, familiar, fără termeni academici, cuprinzând informaţii detaliate despre stilul de lucru şi principalele instrumente folosite în relaţia cu presa. Alături de studiile de caz, în cadrul fiecărui capitol există câte o rubrică specială, cu sfaturi şi soluţii la probleme des întâlnite în activitatea de relaţii publice. La finalul cărţii, va exista un dicţionar al termenilor folosiţi de specialiştii de relaţii publice, precum şi diferite „Exemple de materiale de presă” (comunicat, invitaţie, profil de companie).
Despre autor
Larisa Toader are o experienţă de 10 ani în comunicare şi relaţii publice, ocupând în ultimii 3 ani diverse poziţii manageriale în agenţii multinaţionale. Datorită activităţii desfăşurate în mai multe companii a dobândit o cunoaştere aprofundată a diferitelor stiluri de lucru şi instrumente folosite atât pe piaţa românească de relaţii publice, cât şi pe cea internaţională.
A lucrat atât în agenţii multinaţionale (Ogilvy, Leo Burnett (prin Starlink), Civitas Global Ketchum), cât şi în agenţii de comunicare româneşti (Prais Corporate Communications), sau în instituţii de stat (Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice din cadrul SNSPA).
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}