Lăptăria cu Caimac tocmai a lansat primul spot TV, filmat la ferma și fabrica Lăptăriei cu Caimac din Drăgoești. Niciun actor nu a fost folosit în realizarea acestui film, protagoniștii spotului fiind chiar angajații companiei.
Cele 30 de secunde video surprind, autentic și transparent, parcursul unei zile – de la răsăritul soarelui, atunci când bem cafeaua (evident, cu lapte), pentru un început energic de zi, până la apus, când laptele deja e în magazine sau în casele oamenilor. Este o poveste despre lapte, oameni buni și calitate, trei atribute garantate de Lăptăria cu Caimac prin produsele 100% naturale și atât de îndrăgite de către cei care iubesc laptele de la vacă.
„Suntem un brand onest și asumat, așa că primul spot TV nu avea cum să fie altfel. Ne-am dorit ca oamenii să ne cunoască așa cum suntem, nu am vrut să apelăm la metafore sau actori, ci să arătăm, în realitate, o zi la Lăptărie – de dimineață când se mulge laptele, trecând prin ședințele cu echipa, drumul către magazine și apoi în casele oamenilor, de la fermă, direct pe masă. Colegii noștri au trecut foarte repede peste emoții și au dovedit talente actoricești nebănuite”, spune Mădălina Cocan, cofondator Lăptăria cu Caimac.
Spotul a fost realizat de agenția CMX Links, împreună cu echipa de creație Longshot: „Lăptăria este un client mișto, așa că știam dinainte cum o să decurgă toată treaba. Băieții filmează, eu mă îndop cu bunătăți și fac pe deșteptul. Acum, serios, un proiect ca ăsta e frumos tocmai pentru că nu trebuie coafat deloc (hai, un grading, acolo).
Chiar vroiam la un moment dat să filmăm cine știe ce mașinărie, dar oamenii ne-au arătat banda unde se umplu sticlele și au zis simplu: «din mulgătoarea aia pe care ați văzut-o la văcuțe în fermă, laptele vine fix aici, în sticlă. Nu mai e nimic spectaculos pe drum». Oh well, până la urmă e mai bun spectacolul din cană. Sau farfurie”, zice Alex Mălăescu, Creative Partner.
Produsele Lăptăria cu Caimac sunt 100% naturale, românești, fără aditivi, arome sau conservanți. Acestea sunt făcute cu lapte de la vacile din ferma proprie. Sunt „văcuțe de rasă pură, cu pedigree (Holstein Friesian), crescute în stabulație liberă, adică la fermă, libere, în adăposturi semideschise și, cu ocazia filmărilor, au devenit și vedete”, adaugă Mădălina.
În prezent, gama Lăptăria cu Caimac cuprinde 14 produse care sunt prezente în peste 2.000 de magazine, la nivel național, în numeroase băcănii, magazine de proximitate, tradiționale, precum și în HoReCa de renume.