Începând cu 1 iunie 2008, lanţul de farmacii Remedio lansează Cardul de fidelitate Remedio. Creat special pentru a răsplăti loialitatea clienţilor, cardul Remedio este primul card de fidelitate pentru întreaga familie.
Cardul de fidelitate va fi disponibil în toate farmaciile Remedio din întreaga ţară. Astfel, după completarea talonului de înscriere, clientul va primi pe loc 3 minicarduri pe care le va putea oferi celorlalţi membri ai familiei sale. În acest fel, fiecare va avea câte un card, iar punctele se vor cumula în acelaşi cont, economisind timp şi bani. Lansând în 2007 un intens program de rebranding şi dezvoltare, Remedio a dorit o reconfirmare a valorilor după care îşi orienteză strategia de piaţă: familia, respectul pentru ceilalţi, integritatea, pasiunea pentru serviciile extraordinare, creativitatea.
,,Cardul Remedio a fost conceput pentru întreaga familie. Este modul nostru de a răsplăti atât fidelitatea pacienţilor pentru farmaciile noastre, cât şi devotamentul lor faţă de ceilalţi membri ai familiei.”, a declarat Amalia Georgescu, Director General Remedio. „Într-o primă fază Programul de Fidelitate va număra nu mai puţin de 200.000 de carduri, ceea ce va totaliza 600.000 de potenţiali utilizatori. Prin aceasta campanie, vizăm o creştere de peste 20% a numărului de clienţi până la începutul anului 2009 şi un pas decisiv în a aduce clienţii mai aproape da familia Remedio” a adăugat Amalia Georgescu.
Cardul Remedio va oferi posibilitatea pacienţilor de a beneficia de o reducere de 5% prin acumularea de puncte, care pot fi folosite mai departe pentru plata integrală sau parţială a produselor achiziţionate. Fiecare pacient va avea 2 parteneri care îl vor ajuta să strângă mai multe puncte într-un timp mai scurt. Toţi posesorii de card vor avea acces la promoţiile, campaniile şi ofertele speciale pregătite de echipa Remedio, precum şi de reduceri la clinicile medicale partenere.
Cardul de fidelitate nu se adresează doar unui anumit segment de pacienţi. „Programul nostru de fidelitate nu are ca ţintă doar femeile, ci şi bărbaţii. Este o caracteristică a timpurilor noastre ca bărbaţii să se implice mai mult în susţinerea familiei decât o făceau în anii precedenţi. De aceea am încercat să oferim un card diferit, de dimensiuni reduse şi uşor de ţinut la purtător”, a declarat Cristian Cosat, Marketing Manager Remedio. „Este în misiunea noastră să asigurăm pacienţilor noştri un confort practic – fiecare membru al familiei având posibilitatea de a cumpăra din farmaciile noastre în momente şi în locuri diferite.”, a mai adăugat Cristian Cosat.
Lanţul de farmacii Remedio se află într-un amplu proces de extindere, numărând la sfârşitul anului 2007 peste 60 de unităţi operaţionale.
Farmaciile Remedio comercializează o gamă variată de produse, printre care amintim: medicamente, parafarmaceutice, dermato-cosmetice, produse speciale pentru ingrijirea copiilor, pentru sarcină, pentru prevenţie etc. De asmenea, au fost create, pentru prima dată în Romania, servicii speciale atât pentru mămici şi bebeluşi – Colţul de sarcină cu produse unice pe piaţa românească – cât şi servicii destinate prevenţiei, în care sunt incluse remediile naturiste sau programele de masurare a colesterolului, indicelui de masă corporală sau analizei tenului şi scalpului.
Lanţul de farmacii Remedio, parte a Newarch Investements, a început în august 2007 un amplu proces de schimbare a imaginii farmaciilor sale din toată ţara. Până la sfârşitul anului 2007 procesul de rebranding a fost finalizat finalizat în cele 21 de farmacii din Bucureşti, urmând ca până în 2009 toate unităţile să funcţioneze conform aceloraşi standarde.
Remedio este în acelaşi timp inclusă într-un vast program de investiţii având ca sursă Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare. Pharma Investment BV, fondul de investiţii care deţine 50% din Remedio, este beneficiarul unor fonduri de 15 milioane de Euro din partea Băncii Europene pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare. Planurile Pharma Invest includ extinderea şi dezvoltarea a 500 de farmacii în Europa Centrală şi de Est, respectiv în România, Croaţia, Ungaria şi Macedonia. Fondurile BERD vor fi utilizate în acest plan de extindere a cărui investiţie totală se ridică la 55 milioane de Euro.
{mosloadposition user10}