Dupa ce în februarie 2006 DOMO a decis externalizarea operaţiunilor de e-commerce cãtre First-Solutions.net, parteneriatul dintre cele doua companii intrã acum într-o nouã etapã, prin lansarea noului magazin virtual, dezvoltat pe cea mai avansatã platforma de e-commerce din acest moment, FirstShop.ro.
Acest nou magazin confirmã interesul pe care DOMO îl aratã acestui canal de vânzare şi comunicare şi are la bazã rezultatele bune obţinute în mediul online în 2006.
Noul magazin a fost construit cu scopul de a oferi o experienţã cât mai plãcutã utilizatorilor de e-commerce sau acelora care doresc sã se informeze despre produsele şi serviciile companiei DOMO. Accentul s-a pus pe uşurinţa în navigare şi pe creşterea accesibilitãţii astfel încât utilizatorii sã poatã identifica rapid şi uşor produsele de care sunt interesaţi.
Identificarea produselor se face acum mult mai usor, prin utilizarea noii facilitãţi de filtrare care permite "îngustarea" listei de produse doar la acelea care îndeplinesc criteriile interesante pentru utilizator. De exemplu este posibil sã fie vizualizate doar maşinile de spãlat marca Indesit, cu viteza de centrifugare de 1000 rotaţii şi cu capacitate de încãrcare de 6 kg. In acest fel timpul petrecut cu identificarea produselor se scurteazã considerabil.
O nouã facilitate inovatoare este funcţia de cãutare dinamicã: prin noul algoritm utilizat, oferã acum posibilitatea de a obţine rezultate mult mai apropiate de cerinţele utilizatorului.
Procesul de comandare s-a simplificat considerabil, rezumându-se la o singurã paginã, lucru posibil datoritã noilor tehnologii utilizate (AJAX). In acest moment plasarea unei comenzi la www.domo.ro este o procedurã extrem de simplã, nefiind nevoie de experienţã în navigarea prin Internet. Totodatã utilizatorii pot plasa comenzile direct prin telefon.
O dovadã a creşterii eficienţei noului magazin este dublarea, chiar din prima zi, a celui mai important indicator al unui magazin virtual şi anume a "ratei de conversie" (numãrul de cumpãrãtori din totalul vizitatorilor).
Pe lângã sistemul clasic de comandare online şi livrare a produselor la domiciliu, livrare care se face în întreaga ţarã, acum utilizatorii care încã preferã sã vadã produsele înainte de a le cumpãra, pot sã-şi rezerve produsele interesante prin www.domo.ro urmând sã le ridice din cel mai apropiat magazin DOMO.
Pentru plata produselor comandate online, utilizatorii pot opta pentru plata cash în momentul în care primesc produsele, plata prin ordin de platã sau plata online prin card bancar.
Lansarea noului magazin virtual DOMO.ro confirmã importanţa pe care compania DOMO o acordã clienţilor. Pe lângã noile facilitãţi în utilizare, noul magazin are şi un serviciu de clienţi propriu, care pe lângã preluarea comenzilor online sau telefonic, oferã utilizatorilor informaţii despre magazinele, produsele şi serviciile DOMO.
"Pentru noi este o mare onoare sã fim partenerii unuia dintre cei mai importanţi retaileri din România, iar experienţa acumulatã în cei 7 ani de e-commerce ne ajutã acum sã putem oferi servicii complete şi profesioniste de comerţ electronic, prin care sã putem susţine creşterea cotei de piaţã a DOMO" declarã Cosmin Golea, directorul executiv al companiei First-Solutions.net. "Platforma noastrã de e-commerce, FirstShop.ro, pe care este devoltat noul magazin DOMO.ro este rezultatul a mii de ore de analizã a comportamentului utilizatorilor într-un magazin virtual, pe parcursul celor 7 ani de activitate şi a câtorva zeci de magazine dezvoltate şi administrate. Acest lucru ne-a dat ocazia sã construim o soluţie extrem de aproape de utilizatorul final" mai adaugã Golea.
”Vocea brandului DOMO se aude în toate locurile de întâlnire dintre consumator şi brand, inclusiv în site-ul companiei. Personalitatea prietenoasã, de încredere şi modernã a brandului se transpune în www.domo.ro îmbinând astfel nevoile aspiraţionale şi senzaţia de confort cu satisfacerea unor nevoi raţionale. www.domo.ro oferã cumpãrãtorilor o soluţie alternativã de a se informa şi de a-şi face cumpãrãturile. Pe lângã întreaga ofertã de produse DOMO, disponibilã acum pentru toţi cumpãrãtorii din România, utilizatorii vor mai gãsi diverse oferte speciale şi produse exclusiv pentru cei care vor cumpãra online. Magazinul virtual domo.ro este parte integratã din strategia DOMO, de a oferi consumatorilor sãi accesul la un retail modern, de calitate, adaptat nevoilor fiecãruia” a declarat Gabriela Mândrea, Marketing Manager DOMO Retail.
www.domo.ro a fost susţinut în 2006 de o campanie de promovare în mediul on-line, ale cãrei rezultate au determinat continuarea ei şi în 2007. Focusul asupra site-ului este parte din strategia de comunicare a companiei DOMO, va fi on-going pe tot parcursul anului şi are ca scop final generarea vânzãrilor în reţea.
First-Solutions.net este prima companie din România specializatã în servicii complete de e-commerce. Infiinţatã în 2000, odatã cu lansarea primului magazin virtual din România, First-Solutions.net oferã servicii complete de e-commerce (dezvoltare de magazine virtuale, administrare, operare, marketing online, relaţia cu clienţii, etc.) atât pentru clienţii din România, cât şi pentru clienţii din USA şi UK. Platforma de e-commerce FirstShop.ro, dezvoltatã şi adaptatã în cei 7 ani de experienţã este cea mai avansatã soluţie de comerţ electronic a momentului, atât prin tehnologiile folosite, cât mai ales prin facilitãţile oferite şi prin cel mai ridicat randament în operare.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT&C , cu o reţea naţionalã formatã din 110 magazine ce însumeazã cca 40.000 de metri pãtraţi şi peste 1050 angajaţi. DOMO Bulgaria va avea la sfârşitul lunii august 5 magazine, cu o suprafaţã totalã de 2400 mp şi 130 angajaţi.
{mosloadposition user10}