Bosch Electrocasnice şi Maximize Communications au lansat primul blender fără cabluri.
La inceputul acestei veri Bosch Electrocasnice a lansat în premieră mondială mixxo – primul blender de mână fără cabluri, care oferă mobilitate şi performanţe deosebite. Mic, uşor, manevrabil şi simplu de utilizat, mixxo este un adevărat campion, care ne ajută în prepararea unor reţete delicioase şi care poate fi folosit oriunde – inclusiv la picnic.
Datorită tehnologiei propuse de Bosch Electrocasnice, care constă în utilizarea acumulatorilor Li-Ion pentru alimentarea aparatului, mixxo este singurul blender de mână care funcţionează fără cabluri. Astfel, aparatul este uşor de folosit, comod şi mobil – ne poate însoţi peste tot, în sufragerie, în grădină sau chiar la iarbă verde.
Campania de promovare a noului aparat a fost derulată de Bosch Electrocasnice împreună cu Maximize Communications sub conceptul “Cablurile nu au ce cauta aici!” care pune accent pe principalul beneficiu al noului blender. Maximize Communications s-a ocupat de implementarea acestei campanii, revenindu-i rolul de a propune conceptele creative, de a produce materialele promoţionale şi de a coordona demonstraţiile in-store.
Mesajul campaniei a fost declinat în materiale de promovare la raft: wobblere, stoppere, stickere şi leaflet-uri. În plus, mixxo s-a bucurat de o puternică promovare prin demonstraţii in-store, desfăşurate timp de 4 săptămani în reţelele unora dintre cei mai importanţi retaileri din domeniul electrocasnicelor: Domo, Flanco, Media Galaxy, Cora şi Cosmo. Conform raportului campaniei, în cadrul demonstraţiilor in-sotre, noul produs a captat interesul a mai mult de 2000 de persoane, care s-au arătat încântate de performanţele aparatului.
“Suntem bucuroşi ca lansarea mondială mixxo a inclus şi România. Dorim să oferim clienţilor noştri cele mai performante tehnologii care să le înfrumuseţeze viaţa şi să le uşureze munca. Suntem încântaţi că datorită campaniei de comunicare dezvoltată împreună cu Maximize Communications noul aparat a fost atât de bine primit de consumatorii români.” a declarat Ana-Maria Luca, Product Manager Bosch Electrocasnice.
Echipa Maximize Communications responsabilă pentru acest proiect a fost compusă din Elena Scutaru – Account Director, Atena Iosup – Account Executive, Irina Stoleru – Creative Director, Otilia Coman – Deputy Creative Director, Angela Popescu – Copywriter, Ovidiu Juravle – Art Director şi George Miriţă – DTP Manager. Din partea Bosch Electrocasnice, campania a fost coordonată de Ana-Maria Luca – Product Manager şi Răzvan Păun – Marketing Manager.
{mosloadposition user10}