Client: Galeriile Noblesse
Agentie: Infinit Solutions prin divizia de relatii publice Infinit PR
Eveniment: 18 februarie 2010
Obiective: Consolidarea imaginii brandului Galeriile Noblesse ca jucator important pe piata de profil din Romania si marcarea lansarii renumitului brand italian de mobilier de lux CorteZARI pe piata locala.
Concept creativ: Pentru a se integra perfect in liniile brandului exclusivist, echipa Infinit a amenajat un spatiu neconventional pentru a reconstitui o atmosfera boema si actuala ce caracterizeaza CorteZARI. Fiind un brand care acorda o atentie speciala detaliilor, evenimentul a urmarit ca prin fiecare aspect sa inspire atmosfera calda, eleganta si in acelasi timp modern.
Strategia si planul evenimentului:
Echipa Infinit a propus clientului lansarea colectiei intr-un cadru special plin de rafinament si subtilitate care sa reflecte conceptul integrat al brandului cu accente glam si forme armonioase.
Mecanismul implementarii evenimentului este parte din strategia de comunicare, lansarea urmarind sa aduca in atentia publicului interesat de zona de design piesele realizate de celebra manufactura. Pe langa zona special amenajata cu piese din colectiile CorteZARI, pe durata evenimentului au fost proiectate imagini din istoria brandului si proiecte realizate pentru pietele unde este deja prezent. Cei care din pacate nu au putut ajunge la eveniment au putut urmari imagini live pe site-ul Galeriilor Noblesse, stream care a fost de asemenea proiectat intr-o zona speciala a spatiului destinat lansarii.
Parte din strategia de comunicare a Galeriilor Noblesse, acesta este primul eveniment dintr-o serie de lansari, dezvoltat impreuna cu agentia de brand Infinit Solutions. Lansarea CorteZARI marcheaza debutul pe piata romaneasca a unui brand de renume, care se bucura de apreciere din partea cunoscatorilor si a colectionarilor de piese exclusiviste de mobilier.
Cei care au luat parte la prezentarea brand-ului CorteZARI în showroom-ul Galeriile Noblesse au avut ocazia să aprecieze reprezentarea unui stil exclusivist si extravagant.
Vorbim despre o lansare ce a reusit sa reprezinte in totallitate un brand important, care pana acum era present numai pe piata occidentala. CorteZARI inseamna opulența, simt artistic si rafinament, iar evenimentul a avut toate ingredientele – tehnologie, un spatiu mai putin conventional si elemente de fashion semnate Corina Vladescu.
Dincolo de perspectiva calitativa, reflectarea lansarii in presa a evenimentului a fost ampla, insumand abordari diverse ale mass media. Debutul brandului CorteZARI in Romania a reusit sa adune personalitati cu greutate pentru domeniu. Componenta social media a campaniei de lansare a avut de asemenea un aport consistent la impactul pe care agentia de comunicare il dorea, mesajul a fost preluat potrivit estimarilor initiale iar rata participarii invitatilor a fost de peste 80%. Majoritatea media vizate au fost acoperite, iar publicatiile de specialitate si media electronica au manifestat interes si entuziasm fata de brand.
Lansarea CorteZARI a beneficiat de acoperire in presa, informatiile despre brand si eveniment fiind generate in urma comunicarilor – fie ca vorbim de comunicate sau newslettere, tweets sau posturi pe retele sociale. {mosloadposition user10}