SMART press a lansat cea mai noua publicatie electronica specializata in informatii despre Branduri – BrandInfo.ro, ziar exclusiv electronic de business dedicat informatiilor din sfera de afaceri, cu accent pe noutatile legate de branduri si companii, targetand in special zona de marketing si publicitate. BrandInfo.ro are un continut propriu incluzand o serie de rubrici in cadrul carora pot fi gasite stiri updatate continuu despre principalele branduri internationale si autohtone, rubrici speciale, interviuri, analize, semnate de specialisti in domeniu. Pe langa stiri, site-ul www.brandinfo.ro include si o serie de rubrici speciale, dedicate istoriei si evolutiei unui brand. Brand Moto si Istorie de brand sunt rubrici originale Brand Info, cu o frecventa saptamanala, cititorii avand posibilitatea sa citeasca despre aparitia, evolutia, schimbarile survenite in istoria unui brand de la lansare pana in prezent. Sectiunea de Eveniment Business va include o descriere ampla si explicita a celor mai noi si importante evenimente business.
De asemenea, in cadrul rubricilor de editoriale, specialisti din mediul de afaceri, pasionati de zona de publicitate vor comenta, chiar din perspective personale, de consumatori de branduri, cele mai importante tendinte, erori sau evolutii ale brandurilor si ale profesionistilor din spatele lor.
“BrandInfo.ro se pozitioneaza in primul rand ca o sursa de informatie, insa fiecare stire are legatura cu brandurile; totul tine de branduri asa cum de fapt, vrem sau nu vrem, se intampla si in viata noastra tot mai mult. Spre deosebire de alte publicatii online de business, BrandInfo selecteaza informatiile de afaceri care sunt de interes pentru zona de publicitate si marketing. Dincolo de vocile consacrate, am cautat sa oferim spatiu editorial unor persoane cu experienta relevanta in mediul de afaceri, care insa pana in prezent si-au expus ideile si comentariile mai mult pe bloguri. BrandInfo.ro isi doreste sa ii rasfete pe cei pasionati de publicitate si sa ii invite sa interactioneze”, a explicat Razvan Iancu, Managing Director SMART press.
Cel mai nou proiect SMART press, lansat pe 1 septembrie 2008, işi propune sa ofere o abordare completa a informaţiilor, adresandu-se atat specialistilor din domeniu, care vor sa fie la curent cu cele mai noi evenimente si stiri din zona de branding, dar si celor care isi doresc sa se familiarizeze cu domeniul.
{mosloadposition user10}