Joi noapte s-a întâmplat, după luni bune de pregătiri, The Real Underground Party – prima petrecere la metrou organizată în România, totul datorită Grolsch, Proud Sponsor of the Experimentalists.
Grolsch căuta un mod non-conformist de intra în legatură cu publicul românesc cu ocazia evenimentului de lansare oficială. L-a găsit, dupa ce brieful a fost trimis celor de la Mercury360 care au dezvoltat, de la concept la implementarea solicitantă, evenimentul din noaptea de 27 spre 28 mai.
Un brand non-conformist, nu degeaba numit “berea artelor contemporane” în lume, o echipa perseverentă şi extrem de motivată de personalitatea brandului şi o comunitate artistică şi creativă dornică să participe – ca expozant sau simplu privitor – într-un proiect original, acestea sunt elementele cheie care explică succesul “The Real Underground Party”.
S-a întâmplat pe peronul Garii de Nord 2 şi în cele două metrouri garate în staţie, cu participarea esentială a artiştilor – Vali Chincişan, Dan Miron, Vlad Eftenie, Kotki Visuals, Alexandru Ciubotariu “Pisica Patrată” & friends (Cage, Neon, Serm), care?cutare şi DJ The Model şi Gojira.
Echipa Mercury multumeşte Ursus Breweries pentru brief, pentru curaj şi pentru încrederea în acest proiect si promite idei noi pentru Proud Sponsor of The Experimentalists.
Iată ce spun o parte dintre membrii echipei Grolsch de la Mercury360, la cald:
Cristina Badea, Account Manager: “Ne-a prins povestea brandului şi poziţionarea cu care şi-a propus să-i cucerească pe români. Nu cred că există om de advertising care să nu-şi dorească să lucreze pe un brand atat de non-conformist, de autentic şi atât de apropiat de mediul artistic. Grolsch e cool pentru ca de 400 de ani merge împortriva curentului, pentru ca n-a renunţat la propria identitate, la principii, chiar dacă asta a însemnat eforturi mai mari. Iar noua ne-a dat un brief de zile mari, cu suficiente provocari sa ne tina in priza multa vreme”
Cristian Scurtu, copywriter: “Există un experimentalist în fiecare dintre noi, însă doar câţiva sunt conştienţi de acest lucru şi nu scapă nicio ocazie să se exprime în acest sens. Pentru aceştia există Grolsch, berea care susţine experimentaliştii încă din 1615.
Lansarea Grolsch în România nu putea să fie decât un experiment, o premieră, ceva cu miză pentru minţile creative. La petrecerea de aseară am văzut oameni uimiţi şi încântaţi de tot ce s-a întâmplat, iar reacţiile de după au fost peste aşteptări.”
Alexandru Mălăescu, Art Director – “Combinaţia petrecere-expoziţie într-un ambient "underground" a fost primul lucru care ne-a venit în minte, odată ce am aflat mai multe despre Grolsch. În acelaşi timp, acest concept prevestea o mare durere de cap, dar şi ceea ce simţim acum: satisfacţia că am spus ce aveam de spus, prin tot ce s-a întâmplat acolo. Vagoanele metrourilor garate au devenit expoziţie de artă urbană: graffitti, fotografie, proiecţii digitale şi o colecţie a lui Cage cu 500 de cartele de metrou desenate, iar Grolsch a completat perfect tabloul. Alta bere pur şi simplu n-ar fi fost de-acolo.”
Liviu Ţurcanu, Creative Director: „Un experiment neconvenţional, pentru oameni care trăiesc din şi pentru neconvenţional. Asta-noapte, metroul bucureştean, locul prin care trec zilnic zeci de mii de oameni obişnuiţi către destinaţii diverse, a fost locul de rendez-vous pentru sute de experimentalişti, creatori din domenii artistice diverse, reuniţi de către Grolsch, brandul care refuză compromisul.”
Echipa Mercury360:
Cristian Scurtu – Copywriter
Alexandru Mălăescu – Art Director
Adi Păsărică- Creative Grup Director
Liviu Ţurcanu – Creative Director
Cristina Badea – Account Manager
Narcisa Georgescu – Senior Events Executive
Claudia Nicolae – Events Manager
Irina Acostăchioaiei Dobriţă – PR Manager
Janina Oprea – PR Executive
Andreea Mangu – Production Department Manager
Monica Manolache – Senior Production Executive
{mosloadposition user10}