Cum creezi un eveniment special, care să reflecte stilul unic și festiv al noutăților de sezon? Printr-o experiență memorabilă și surprinzătoare pentru invitați și clienți. Reunești 10 influențatoare apropiate brandului într-un spațiu cool, obții peste 300 de poze spectaculoase în câteva ore, implici comunitatea printr-o activare originală și setezi tonul pentru ocazia perfectă de a purta accesoriile Jenny Fairy Metallic Carnival!
Strălucire, culoare și energie sunt cuvintele care descriu cel mai bine seara lansării colecției capsulă Jenny Fairy Metallic Carnival. Gențile și pantofii în culori cu reflexii metalice au fost puse în valoare de către invitatele la evenimentul de lansare organizat săptămâna trecută: Alina Tanasă, Andreea Diana, Cristina Ionescu, Diana Enciu, Gabriela Atanasov, Maria Vigheciu, Mădălina Merca, Sabina Teodora, Silvia Cristescu, Vlada Avornic. Acestea au purtat modelele și accesoriile preferate din colecția capsulă, acceptând invitația de a testa băutura Jenny Fairy creată special de experții The S’Aint 139 și de a realiza într-un timp record cadre în stil editorial realizate de fotograful Mihnea Ratte.
Cele 10 invitate s-au bucurat de atmosfera dinamică de la The S’Aint 139, degustând cocktail-ul Jenny Fairy în ținute care au pus în valoare pantofii și gențile din noua colecție disponibilă la CCC.
„Am și uitat cât de distractiv este să petreci în oraș cu fetele, dar mai ales să te pregătești pentru ieșirea propriu-zisă! Au fost câteva ore de vis în care ne-am gătit sexy si cool, accesorizate cu pantofi și genți semnate Jenny Fairy, care mi-au amintit că tocurile pot fi confortabile și te pot păstra dinamică toată petrecerea. Accesorii de vis, poze de revistă, invitate vesele și băuturi splendide – o seară memorabilă CCC care m-a făcut să îmi doresc mai multe ocazii la ceas de seară cu prietenele mele!”, a declarat Diana Enciu, influencer de modă.
Tema metalică a accesoriilor s-a completat cu eclectismul locației și tonusul influențatoarelor, iar comunitățile online ale ambasadoarelor au avut ocazia să descopere în timp real tot procesul de pregătire pentru o întrunire festivă: de la pregătirea machiajului, la potrivirea genții și pantofilor cu ținuta și drumul la local, până la cadre behind-the-scenes din timpul pictorialelor instagrammabile desfășurate. Toate activitățile s-au reflectat în mediul online, menținând antrenate comunitățile care abia au așteptat încă un update al zilei.
Fiecare invitată a adus tușa personală prin propriul pictorial. Chiar dacă unele dintre ele au ales să poarte aceeași variantă de pantofi aurii sau geantă argintie, modul de stilizare al acestora a făcut diferența în reflectarea versatilității produselor. O lansare de colecție spectaculoasă, 10 pictoriale WOW, zâmbete nenumărate împărtășite și un pretext perfect pentru a purta o ținută de sărbătoare, cu accesorii pe măsură.
„Cele mai bune modalități de a aduce valoare clienților tăi se află, de obicei, în afara gândirii convenționale. Ne dorim să explorăm cele mai interesante și promițătoare opțiuni, să alegem mereu rute neexploatate și să oferim experiențe memorabile. Pentru lansarea Jenny Fairy am dorit să adoptăm un concept în linie cu numele colecției și am mizat pe abordarea atipică de lansare a unei colecții, aliniată cu estetica spectaculoasă a produselor. Am implicat comunitatea brandului și invitații la eveniment pentru a genera conținut atractiv și am reușit. Rezultatele au fost spectaculoase – peste 300 de fotografii extraordinare realizate de 10 influențatoare de top și peste 20 de postări pe feed și 150 de stories în social media”, a declarat Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist RAN Communication.
Noua colecție Jenny Fairy Metallic Carnival este disponibilă în magazinele CCC, online pe www.ccc.eu și în aplicație. Membrii Clubului CCC pot descoperi cele două cocktail-uri Jenny Fairy la The S’aint, pe Calea Victoriei 139, până pe 20 februarie și se pot bucura de un discount de 20% reducere la băutura care se asortează mai bine cu accesoriile favorite.